ثبت نام کویر تایر

کویر تایر از محبوب ترین شرکت های تایر سازی در بازار های داخلی و بخشی از بازار های خارجی می باشد، که کیفیت و دوام محصولاتش در طی سالها فعالیت مستمر و درخشان این برند نام آشنا و محبوب بر همگان ثابت شده است. ثبت نام کویر تایر که در سامانه هوشمند این شرکت و مراکز و نمایندگی های معتبر آن انجام می شود، این امکان را برای متقاضیان خرید انواع لاستیک کویر تایر فراهم کرده، تا با ارزان ترین قیمت موجود در بازار و تعرفه های دولتی انواع لاستیک کویر تایر را خریداری کرده و بر روی خودرو خود نصب نمایند.  کیفیت تمامی تایر های این برند داخلی از لحاظ طرح و عمر عاج لاستیک، مقاومت حرارتی، میزان چسبندگی، نرمی و وزن کم مورد تایید عموم قرار گرفته اند. هزینه و قیمت ثبت نام کویر تایر برای هر لاستیک مطابق با نوع و سایز آن ها و همین طور  برابر با تعرفه های اعلام شده دولتی تعیین می شود، و این مزایا و خدمات به دلیل میزان بالای تقاضا در سال فقط یک بار برای هر فردی امکان پذیر است.

لاستیک ها بر اساس کیفیت ساخت و متریال مصرفی در دو دسته بایاس و رادیال قرار می گیرند که لاستیک های رادیال به علت دوام بالاتر و استفاده از فناوری های جدید قدری گران تر از دیگر تایر ها می باشند. در طرح ثبت نام کویر تایر این امکان برای مصرف کنندگان فراهم شده است تا با پایین ترین قیمت موجود، انواع تایر های رادیال متناسب با خودرو خود را سفارش و خریداری نمایند. برای تهیه این تایر ها کافی است اطلاعات خود را در وب سایت این شرکت ثبت نمایید و از طریق پنل شخصی خود سفارشتان را پیگیری نمایید. متقاضیان خرید و ثبت نام کویر تایر مانند دیگر تایرهای دولتی در سال تنها یک بار امکان استفاده و ثبت نام در سامانه شرکت را خواهند داشت.

فروش ثبت نام کویر تایر از طریق شعب نمایندگی و مراکز معتبر عرضه و پخش انواع لاستیک این برند داخلی مانند شرکت یوزپلنگ نیز امکان پذیر می باشد، و متقاضیان با مراجعه به وب سایت این مرکز می توانند به سادگی مراحل ثبت سفارش خود را انجام دهند.

تماس با ما

تلفن فروشگاه اینترنتی یوزپلنگتلفن های تماس:   02136832170 و 02133137389

ساعت پاسخگویی تلفنی: شنبه تا چهار شنبه از 10 صبح الی 16 و پنجشنبه 9 تا 13

آدرس: خیابان امیرکبیر شرقی ، خیابان جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک 30 واحد 8

ایمبل فروشگاه رینگ و لاستیک یوزپلنگپست الکترونیکی:info@uzpalang.com

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 501
نمایش همه
علاقه مندی ها ()