ایران تایر

تمامی شرکت های تایر سازی همواره در تلاش هستند تا با ارتقاء محصولات خود از لحاظ کیفیت سواری و افزایش کارکرد ، سهم قابل توجهی از فروش انواع لاستیک را به خود اختصاص دهند و شرکت صنایع ایران تایر نیز سالهاست با استفاده از بهترین متریال مصرفی و ماشین آلات مدرن و صنعتی تلاشم می کند تا با ارتقاء محصولات خود از نظر میزان چسبندگی، نرمی تایر، سبکی بیشتر و  افزایش کارکرد محصولات در شمار برگزیدگان صنعت لاستیک سازی قرار بگیرد. این شرکت صنعتی اب ظرفیت تولید سالانه 30000 تن انواع تایر سبک، نیمه سنگین و سنگین برای ماشین آلات سواری، باری، اتوبوسی، راهسازی و کشاورزی نیازهای بازارهای داخلی را مرتفع نماید. یکی از مهمترین دلایل خشکی و خرابی تایر ها را می توان تغییرات آب و هوایی دانست، و شرکت ایران تایر با تولید انواع تایر های چهار فصل این مشکل را به خوبی مرتفع کرده است، این تایر ها از نوع تیوبلس هستند و در جاده های خاکی و یا برخورد با اجسام سخت و برنده نیز دوام  بالایی دارند. قیمت لاستیک ایران تایر نیز مانند دیگر تایرها بر اساس کیفیت ساخت، متریال مصرفی و غیره تعیین می شود.

شرکت صنایع ایران تایر با سالهاست که با واردات انواع ماشین آلات و تجهیزات روز دنیا از کشور های اسلواکی، آلمان، فرانسه و هلند انواع تایر های رادیال را در دو نوه نخی و بلت سیمی تولید می کند، و میزان کارکرد تایر های خود را تا دو برابر افزایش داده است.  امروز خرید انواع لاستیک ایران تایر به دلیل قیمت مناسب، کیفیت بالا، چسبندگی و سبکی مناسب از فروش خوبی نسبت به دیگر تایرهای چینی، هندی و متفرقه برخوردار است.

فروش انواع لاستیک ایران تایر با قیمت مناسب در فروشگاه اینترنتی یوزپلنگ به صورت آنلاین انجام می شود. این مرکز معتبر با تضمین کیفیت و اصالت کالا تمامی سفارشات مشتریان خود را آماده می کند و در کوتاه ترین زمان ممکن در محل تعیین شده به دست آن ها می رساند.

تماس با ما

تلفن فروشگاه اینترنتی یوزپلنگتلفن های تماس:   02136832170 و 02133137389

ساعت پاسخگویی تلفنی: شنبه تا چهار شنبه از 10 صبح الی 16 و پنجشنبه 9 تا 13

آدرس: خیابان امیرکبیر شرقی ، خیابان جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک 30 واحد 8

ایمبل فروشگاه رینگ و لاستیک یوزپلنگپست الکترونیکی:info@uzpalang.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 552
نمایش همه
علاقه مندی ها ()