باسکول محک از جمله انواع دستگاه توزین است که در ادامه به شرح آن می پردازیم. انسان از قدیم برای جا به جایی اجسام و انتخاب کردن وسیله ی مناسب، نیاز به تعیین جرم اجسام داشته است. همین نیاز، موجب به وجود آمدن ترازو و باسکول به عنوان وسیله ی تعیین جرم شده است. باسکول محک است که در این مقاله به آن می پردازیم. باسکول دیجیتال یکی از انواع باسکول های باکیفیت برند ایرانی است. برای خرید باسکول محک  به سایت مراجعه کنید.

کاربرد باسکول های محک

عمده کاربرد باسکول های محک در فروشگاه های هایپر مارکت، شرکت های صنعتی و غیره است. باسکول های محک فروشگاهی قابلیت های مورد توجه و کار آمدی، هم چون امکان اتصال به کامپیوتر و دستگاه چاپگر را دارا می باشد که با هدف ذخیره سازی داده های ورودی به باسکول های محک تعبیه شده است، ضمن آنکه دارای صفحه نمایشگر دو طرفه نیز می باشند.

بدنه ی باسکول محک از فلز مقاوم ساخته می شود که تحمل فشارهای وارده را داشته باشد و باعث افزایش دوام و طول عمر باسکول فروشگاهی گردد. استفاده از فلز مقاوم در طراحی باسکول های فروشگاهی و صنعتی محک می تواند باعث افزایش طول عمر باسکول گردد، البته باید ذکر نمود که معمولاً بدنۀ باسکول، توان ظرفیت مد نظر گرفته را می تواند تحمل کند.

قیمت خرید باسکول محک

قیمت خرید باسکول محک به مشخصات فنی مدل باسکول محک بستگی دارد، علاوه بر آن با بازار خرید و فروش باسکول ثبات ندارد و این مسئله بر روی قیمت باسکول محک نیز تأثیر گذاشته است و با قیمت روز باید باسکول های محک را خریداری نمود. اگر تمایل به خرید باسکول فروشگاهی محک را دارید، می توانید پیش از خرید باسکول با کارشناسان فروش تماس بگیرید.

فروشگاه دیجی اسکال با استفاده از کارشناسان فروش مجرب، قادر به ارائه مشاورۀ تخصصی به مشتریان در حوزۀ خرید مناسب ترین باسکول محک می باشند.

نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش
آدرس ایمیل :
info@tajhizat.co
خط ویژه چهار رقمی
0216123
و 66085712

نمایشگاه و فروشگاه  میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 ط 3

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 678
نمایش همه
علاقه مندی ها ()