شاید اصطلاح فون عکاسی را شنیده باشید اما ممکن است ندانید که فون دقیقا چیست و چه کاربردی دارد. گاهی پیش می‌آید که پس‌زمینه‌ی عکس بنا به هر دلیلی مناسب نیست و بهتر است با پرده‌ای پوشانده شود. در این مواقع از فون های عکاسی استفاده می‌شود. این پرده که در انواع و ابعاد مختلفی وجود دارد پشت سر سوژه نصب می‌شود و ظاهر بهتری به عکس می‌دهد.

چرا باید از فون عکاسی استفاده کنیم؟

برای پی بردن به اهمیت فون عکاسی یک مثال ساده می‌زنیم. فرض کنید شما یک عکاس هستید و بیشتر مواقع بیرون از منزل کار می‌کنید. ممکن است مشتریان شما عکس‌هایی در فضای باز بخواهند. طبیعی است که شما می‌کوشید با بهترین کیفیت به عکاسی بپردازید. اما آیا همیشه شرایط برای عکاسی مهیاست؟ آن‌هم در محیطی که ممکن است عناصر ناخواسته به قاب تصویر شما آسیب بزنند.

فرض کنید همه‌چیز آماده است و محیط از نور خوبی برخوردار است، اما پس‌زمینه‌ی عکاسی اصلا مناسب نیست. همین موضوع کیفیت عکس را تحت تاثیر قرار می‌دهد. دو راه پیش رو دارید. نخست این‌که عکاسی را انجام دهید ولی ساعت‌های زیادی را صرف ویرایش عکس با برنامه‌هایی نظیر فتوشاپ کنید. البته باید آن‌قدر حرفه‌ای باشید تا بتوانید چنین کاری را به شکلی مطلوب انجام دهید. راه دیگر این است که از یک فون عکاسی استفاده کنید. به سوژه بگویید مقابل فون بایستد تا شما بتوانید از او عکس بگیرید.

اگر نمی‌خواهید هزینه‌ی اضافی برای رفتن به استودیو بپردازید، می‌توانید به آسانی و با استفاده از یک فون عکاسی همیشه و فارغ از این‌که پس‌زمینه‌ی تصویر مناسبت است یا خیر، بهترین عکس‌ها را ثبت کنید. همین امر ساده منجر به صرفه‌جویی بسیار در هزینه‌ها می‌شود و حتی از لحاظ زمانی نیز به صرفه است. با استفاده از فون نیاز به ویرایش تصویر به حداقل می‌رسد و به همین دلیل سرعتِ آماده شدن و کیفیت تصویر نهایی بیشتر می‌شود.

برای خرید انواع تجهیزات آتلیه پیشنهاد می کنیم حتما از محصولات فروشگاه فوکوس نگار دیدن نمایید.

آدرس : تهران  میدان امام خمینی ، خیابان باب همایون ، خیابان صوراسرافیل ، مرکزتجاری صوراسرافیل ، طبقه اول واحد 407 فروشگاه تجهیزات عکاسی و تصویربرداری " فوکوس "

ارسال فوری کالا به سراسر ایران

تلفن تماس: 33945890-021

تلفن تماس: 33943165-021

پشتیبانی همراه : 073 69 49 0912

پشتیبانی همراه :980 55 44 0935

پشتیبانی همراه :76 345 39 0912

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 686
نمایش همه
علاقه مندی ها ()