فلاش عکاسی برای حرفه‌ای‌ها و افرادی که عکاسی را به شکلی جدی انجام می‌دهند مسئله‌ی حائز اهمیتی به شمار می‌رود. ممکن است بسیاری از افراد آماتور تنها به قاب‌بندی و یا تنظیم زوایا دقت کنند و از اهمیت فلاش غافل باشند یا عمدا به آن چندان توجه نکنند. تاثیر انواع فلاش عکاسی به قدری زیاد است که می‌توان تمایز میان یک حرفه‌ای و یک فرد آماتور را به آسانی از طریق آن مشخص کرد. یاد گرفتن تکنیک‌های مربوط به فلاش عکاسی می‌تواند موجب تاثیرگذاری بیشتر شود یا حتی دشوار یا ترسناک به نظر برسد. نیازی به ترسیدن نیست، مدت زمان زیادی طول نمی‌کشد تا بتوانید به نکاتی مثبت در این زمینه دست پیدا کنید و کیفیت‌ کارهای خود را بالا ببرید.

چرا استفاده از فلاش عکاسی مهم است؟

ممکن است از خود بپرسید چرا باید تجهیزات سنگین مانند فلاش عکاسی را به محل عکس‌برداری ببریم. البته در استودیوها نیز فلاش وجود دارد و در بالای دوربین‌ها از آن استفاده می‌شود. اینجا باید یک نکته‌ی مهم را در نظر بگیرید. دوربین‌های قدیمی اکثرا به فلاش نیاز داشتند اما دوربین‌های دیجیتال فعلی به قدری به نور حساس هستند که به ندرت ممکن است به افزایش نور نیاز داشته باشیم. دقت کنید که هدف ما از استفاده از فلاش بالا بردن کیفیت نور است و قصد افزایش نور را نداریم. توجه به این تفاوت می‌تواند شما را از اهمیت فلاش در عکاسی آگاه کند. اگر می‌خواهید به اهمیت فلاش پی ببرید دو عکس از یک محل و یک زاویه و در شرایط نوری کاملا مساوی تهیه کنید. منتهی در یکی از آن‌ها از فلاش استفاده کنید و عکس دیگر را در نور طبیعی محیط بیندازید. با مقایسه‌ی ساده‌ی این دو تصویر متوجه تفاوت‌های موجود خواهید شد. حال که به اختصار در مورد فلاش عکاسی صحبت کردیم، در مطالب بعدی با ذکر چند مورد به دلایل استفاده از آن اشاره خواهیم کرد.

برای سفارش ، خرید و اطلاع از قیمت انواع تجهیزات فیلمبرداری و عکس برداری به فروشگاه فوکوس نگار مراجعه نمایید.

آدرس : تهران  میدان امام خمینی ، خیابان باب همایون ، خیابان صوراسرافیل ، مرکزتجاری صوراسرافیل ، طبقه اول واحد 407 فروشگاه تجهیزات عکاسی و تصویربرداری " فوکوس "

ارسال فوری کالا به سراسر ایران

تلفن تماس: 33945890-021

تلفن تماس: 33943165-021

پشتیبانی همراه : 073 69 49 0912

پشتیبانی همراه :980 55 44 0935

پشتیبانی همراه :76 345 39 0912

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 716
نمایش همه
علاقه مندی ها ()