برای خرید رینگ لایت اول باید ببینیم این محصول دقیقا چیست و چه کاربردی دارد.

این وسیله یک چارچوب ساده است که به نورپردازی محیط کمک می‌کند. در پیرامون آن‌ لامپ‌هایی کار می‌گذارند تا از چهار طرف به شی یا سوژه‌ی موردنظر نور تابیده شود. احتمالا شما نیز گاهی از کیفیت نورهای موجود در یک تصویر به وجد آمده‌اید و از خود پرسیده‌اید چنین عکس‌هایی چگونه ثبت شده‌اند. هرچند تکنیک‌های متفاوتی برای انجام این کار وجود دارد اما استفاده از رینگ لایت می‌تواند به میزان زیادی نتیجه‌ی مطلوبی برای شما به ارمغان آورد.

پیش از خرید رینگ لایت کمی با آن آشنا شویم   

اگر قصد خرید انواع رینگ لایت را دارید بد نیست ابتدا کمی با آن آشنا شوید. این وسیله در ابتدا در امور پزشکی و به خصوص در دندان‌پزشکی‌ها استفاده می‌شد. در آن زمان این حلقه‌ی نوری از لامپ‌های فلورسنت ساخته می‌شدند اما اکنون از لامپ‌های LED در ساخت این وسیله استفاده می‌شود که موجب دوام بیشتر و مصرف انرژی کمتر می‌شود. بعدها با توجه به قابلیت‌های گسترده‌ی این وسیله، در موارد تجاری نیز از آن استفاده کردند. امروزه این وسیله یکی از عناصر مهم در عکاسی‌های مربوط به مد به شمار می‌رود. زمانی که نیاز داریم تا چهره‌ای درخشان از مدل به نمایش بگذاریم استفاده از این ابزار بسیار موثر خواهد بود.

رینگ لایت را حتی در عروسی‌ها و مجالس و برای پرتره‌ نیز استفاده می‌کنند. اگر می‌خواهید عکس‌هایی از نزدیک بگیرید این وسیله به شما کمک می‌کند جزئیات را بهتر ثبت کنید. برای مثال در عکاسی از گل‌ها، جواهرات و اشیای کوچک می‌توانید از این حلقه‌ی نور استفاده کنید.

حتی خودتان نیز می‌توانید با کمی خلاقیت آن را درست کنید. اما اگر قصد انجام یک عکاسی حرفه‌ای و بی‌نقص را دارید بهتر است به یکی از فروشگاه‌های مرتبط مراجعه کنید و محصول موردنظر را خریداری کنید. پس از خرید رینگ لایت می‌توانید دوربین خود را در میان این حلقه‌ی نور قرار دهید و به این شیوه سایه‌ها و نورهای مزاحم روی سوژه را از بین ببرید. فروشگاه فوکوس عرضه کننده انواع تجهیزات نورپردازی می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

آدرس : تهران  میدان امام خمینی ، خیابان باب همایون ، خیابان صوراسرافیل ، مرکزتجاری صوراسرافیل ، طبقه اول واحد 407 فروشگاه تجهیزات عکاسی و تصویربرداری " فوکوس "

ارسال فوری کالا به سراسر ایران

تلفن تماس: 33945890-021

تلفن تماس: 33943165-021

پشتیبانی همراه : 073 69 49 0912

پشتیبانی همراه :980 55 44 0935

پشتیبانی همراه :76 345 39 0912

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 701
نمایش همه
علاقه مندی ها ()