لوازم جانبی مویک ایر 2 نیز به عنوان اجزای تکمیلی هلی شات مویک ایر 2 مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین برای اینکه عملکرد مناسبی از این وسیله انتظار داشته باشید، باید لوازم جانبی آن را به شکل صحیح و به موقع فراهم نمایید. 

لوازم جانبی مویک ایر 2 با فیلتر ND

فیلتر ND از جمله لوازم جانبی مویک ایر 2 است. این فیلترها برای بهبود روند عکس برداری مورد توجه قرار می گیرند. به طور کلی فیلترها با هدف تاثیر گذاری بر روی نور دریافتی مورد استفاده می باشند. در واقع فیلتر موجود در انواع لوازم جانبی مویک ایر 2 نیز برای کنترل میزان نور رسیده به سنسور دوربین اهمیت دارد.

فیلترهای ND از قسمت تیره ای برخوردار هستند. تیرگی این فیلترها با حجم نور دریافتی در ارتباط می باشد. این فیلترها بر روی پلاریزاسیون و رنگ نور بدون تاثیر خواهند بود. عکس هایی که با این نوع فیلتر تهیه می شوند، با سرعت شاتر کم و دیافراگم بازتر تهیه می شوند. دیافراگم باز بر روی عمق میدان تصویر تاثیر گذار بوده و سرعت شاتر کم نیز بر روی زمان و حرکت تصویر تاثیر زیادی دارد.

زمانی که در نور محیط شدید تصویربرداری می کنید، نیاز به بهره مندی از این نوع فیلتر خواهید داشت.

کارت حافظه

کارت حافظه از لوازم جانبی مویک ایر 2 می باشد. حافظه ذخیره سازی این پردازنده برابر با 8 گیگابایت می باشد. این حافظه کم نیاز به وجود یک کارت SD را کاملاً محسوس می کند. در واقع زمانی که از یک کارت حافظه با ظرفیت بالا برخوردار باشید، می توانید با خیال راحت اقدام به تصویر برداری و عکاسی نمایید.

حافظه 64 گیگابایت یکی از گزینه های مناسب برای تهیه لوازم جانبی مویک ایر 2 می باشد. تامین حافطه مناسب می تواند ترتیب یک سفر عالی را برای شما بدهد. در چنین شرایطی دغدغه ای برای ذخیره عکس و فیلم های خود نخواهید داشت و به راحتی سفر خواهید کرد. برای خرید انواع مویک و لوازم جانبی آن به فروشگاه شرکت آموت مراجعه نمایید.

آدرس : تهران، خیابان ستارخان ، خیابان باقرخان ، پلاک 92، طبقه سوم واحد 8

ایمیل : info@amutuav.ir

تلفن :   66904367-021

موبایل :  09127843001

 

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 659
نمایش همه
علاقه مندی ها ()