شرکت آموت یک شرکت معتبر در زمینه عرضه محصولات و تجهیزات مربوط به هلی شات می باشد. در واقع شرکت آموت منوی بازتری برای تهیه پهپادهای گوناگون را در اختیار شما قرار می دهد. باید به این موضوع توجه داشته باشید که این تنوع محصول امکان بهره مندی شما را از یک محصول با کیفیت فراهم خواهد کرد.

محصولات شرکت آموت

در شرکت آموت محصولات ویژه ای به فروش می رسند. این محصولات در زمینه فیلمبرداری، عکاسی، خدمات انواع هلی شات و گوشی های همراه نیز می باشند. در واقع لوازم یدکی سایر پهپادها را می توان در فروشگاه آموت مشاهده کرد.

موبایل اسمو در فروشگاه آموت

موبایل اسمو یکی از تجهیزاتی است که در شرکت آموت عرضه می گردد. گیمبال این دستگاه در نوع سه محوره بوده و در نمونه براشلس تهیه شده است. در واقع این دستگاه از توانایی واکنش به جرئی ترین لرزش های دست نیز برخوردار است.

یکی از تکنیک هایی که در فیلمبرداری استفاده می شود، تایم لپس می باشد. تصویر کنید حدود سی دقیقه به غروب کامل آفتاب باقی مانده است. این مدت زمان با ترفند تایم لپس به یک دقیقه تبدیل می گردد. علاوه بر این موضوع موبایل اسمو باعث می شود دوربین بر روی مدار تعیین شده به شکل نامحسوس حرکت نماید. این لرزشگیر فوق العاده برای بسیاری از فیلمبرداری ها و عکاسی ها مورد توجه قرار می گیرد.

عرضه اسپارک در شرکت آموت

در حال حاضر از روش های مختلفی برای تولید عکس و فیلم استفاده می شود. تهیه عکس و فیلم با اسپارک یکی از همین تجهیزات مفید برای تکنولوژی فیلمبرداری می باشد. در واقع در این هلی شات ها می توان تلفیقی از عکاسی و هوانوردی را مشاهده نمایید.

آدرس : تهران، خیابان ستارخان ، خیابان باقرخان ، پلاک 92، طبقه سوم واحد 8

ایمیل : info@amutuav.ir

تلفن :   66904367-021

موبایل :  09127843001

 

اسپارک در شرکت آموت

زمانی که این دو صنعت با یکدیگر تلفیق شدند، صنعت فیلمبرداری و عکاسی نیز پیشرفته‌تر شد. اسپارک بردی برابر با 2 کیلومتر دارد. تصاویر این هلی شات با کیفیت بالا ثبت و ضبط می گردد و در این پهپاد از لرزش گیر استفاده می شود.

https://www.didnegar.com/shop/dji-spark-quadcopter/

http://amut-store.com/

http://amutuav.ir/

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 740
نمایش همه
علاقه مندی ها ()