موکت یکی دیگر از محصولات دکوراسیون داخلی است که برای تزئین کف اتاق ها و سالن پذیرایی به کار برده می شود. با عرضۀ انواع موکت در بازار خرید انواع موکت نسبت به فرش رونق پیدا کرد و این مسئله موجب ارتقاء کیفیت تولید موکت در سراسر جهان شده است. موکت ظریف مصور به عنوان یکی از محصولاتی است که در سطح بین المللی صادر می شود و موجب تنوع محصولات موکت شده است.

فروش موکت

فروش موکت در طرح و رنگ بندی های مختلف عرضه می شود تا ترکیب بندی مناسبی با رنگ بندی لوازم دکوراسیون داخلی داشته باشند. موکت نمدی، موکت تافتینگ، موکت پرز بلند، موکت چمن مصنوعی و موکت کبریتی از انواع طرح موکت است که با قیمت ارزان عرضه می شوند. کیفیت موکت به میزان و تراکم پرز به کار رفته بستگی دارد که میزان استحکام موکت را مشخص می کند. به عنوان مثال خرید موکت پرز بلند باعث افزایش ضخامت موکت می گردد که در نتیجۀ آن نرم تر و مستحکم تر خواهد بود و می توانید برای اتاق کودک از انواع موکت پرز بلند استفاده نمائید که فرزندانتان در محیطی گرم و نرم قدم بگذارند و مشغول بازی شوند.

قیمت خرید و فروش موکت

قیمت خرید و فروش موکت به جنس متریال به کار رفته و طرح موکت بستگی دارد. با توجه به افزایش طرح موکت، قیمت خرید موکت ارزان شد و تمام افراد قدرت خرید موکت را پیدا کردند. تنوع طرح موکت های ظریف مصور بسیار زیاد می باشد که باعث بهبود کیفیت تولید موکت نسبت به گذشته شده است. پالاز موکت به عنوان اولین برندهای ایرانی در بازار عرضه شد و در مورد استقبال خیلی از افراد قرار گرفته شد.برای خرید موکت ظریف مصور به سایت مراجعه کنید.

فروشگاه اینترنتی مای دکوری با سال ها فعالیت در حوزۀ فروش انواع موکت ظریف مصور و پالاز موکت، در حال حاضر امکان خرید اینترنتی موکت را در رنگ بندی های مختلف برای مشتریان فراهم نموده است.

آدرس: تهران . منطقه 12 ، خیابان امیر کبیر شرقی ، کوچه جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک30 واحد8

تلفن های تماس: 02133126516

کد پستی:1181666981

info@mydecori.com

 ساعات کاری:

شنبه تا پنجشنبه 9 الی 18

جمعه ها 10 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 597
نمایش همه
علاقه مندی ها ()