پارکت از معروف ترین کفپوش هایی است که متناسب با مکان های مختلف طراحی شده است و از مزایای متعددی برخوردار می باشد. در ابتدا پارکت چوبی بیشتر برای پوشش کف و همچنین در برخی از موارد برای دیوار به کار برده می شد ولی به دلیل عیب بزرگی که این نوع کفپوش پارکت چوبی داشت، به مرور زمان انواع پارکت لمینت طراحی و به بازار عرضه شد. عیب عمدۀ پارکت چوبی، مقاومت پایین این نوع کفپوش پارکت نسبت به نفوذ پذیری آب می باشد که به مرور زمان باعث تغییر حالت پارکت ها می شود و پارکت ها دفرمه می نماید و نیاز به تعمیر و تعویض پارکت ها می باشد. برای خرید و فروش پارکت به سایت مراجعه نمایید.

خرید و فروش پارکت ضد آب

پارکت لمینت به دلیل نوع ساختار لایه میانی که از جنس مغز فشردۀ HDF ساخته شده است، دارای لایه های به هم فشرده می باشد که باعث کاهش و عدم نفوذ پذیری رطوبت و آب می شود و بدین وسیله دوام و ماندگاری کفپوش پارکت را نسبت به پارکت چوبی افزایش می دهد. در نتیجه به مرور زمان خرید و فروش پارکت بادوام مانند خرید پارکت ایزوفام که همان پارکت های باکیفیت می باشد، طرفداران زیادی در سراسر جهان پیدا کرد. با خرید پارکت لمینت برای یک مدت طولانی نیاز نیست نگران تعمیر و تعویض پارکت ها بود و می توان در هزینه ها صرفه جویی نمود.

قابل ذکر است که لایۀ رویی پارکت های لمینت همچنین با درجه میزان مقاومت AC درجه بندی می شوند که سطح مقاومت پارکت لمینت را نسبت به میزان ترددها نشان می دهد و هرچه میزان درجۀ ای سی بیشتر باشد متناسب با مکان های پر تردد ساخته شده اند و دارای استحکام بیشتری نسبت به تحمل فشار می باشند.

فروشگاه اینترنتی مای دکوری با استفاده از کادر پرسنل حرفه ای در حوزۀ فروش لوازم دکوراسیون داخلی، قادر به ارائه مشاوره به مشتریان در خصوص انتخاب و خرید مقاوم ترین پارکت لمینت می باشند.

تلفن های تماس: 02133126516

کد پستی:1181666981

info@mydecori.com

 ساعات کاری:

شنبه تا پنجشنبه 9 الی 18

جمعه ها 10 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 585
نمایش همه
علاقه مندی ها ()