انواع میلگرد (2)

در مطلب پیشین سه نوع از انواع میلگرد را شرح دادیم و اکنون به بررسی سه نوع دیگر می‌پردازیم و نقاط قوت و وضعف هر یک را بررسی می‌کنیم.

انواع میلگرد با توجه به جنس و روش ساخت (بخش دوم)

  • فولاد استنلس (ضد زنگ): گران‌ترین میلگرد تقویت کننده‌ی بتن موجود در بازار همین نوع است. این نوع همچنین بهترین نوعی است که می‌توان در پروژه‌های ساختمانی از آن‌ استفاده کرد. می‌توان گفت که قیمتی حدود هشت برابر بیشتر از آرماتور با روکش اپوکسی دارد. به دلیل همین قیمت بالا استفاده از این نوع تنها در شرایط خاص توصیه می‌شود و بهتر است برای مصارف معمولی از انواع دیگر استفاده کرد. اما برای افرادی که بنا به دلایلی از آرماتور استنلس استفاده می‌کنند باید گفت که این نوع نسبت به فولاد کربن 1500 برابر بیشتر در برابر زنگ زدگی مقاوم است. مزیت مهم دیگر این نوع، قابلیت خم شدن آن است.برای خرید اینترنتی میلگرد به سایت مراجعه کنید.

انواع میلگرد

  • گالوانیزه: این نوع در برابر زنگ زدگی فقط 40 برابر بیشتر از میلگرد سیاه مقاوم ‌است. اما بد نیست به این نکته اشاره کنیم که از سوی دیگر روکش گالوانیزه به راحتی آسیب نمی‌بیند. به همین دلیل است که نسبت به آرماتور با روکش اپوکسی قیمت بالاتری دارد و 40 درصد از آن گران‌تر است.
  • اروپایی: نقطه‌ی قوت این نوع از آرماتور قیمت آن است. جنس آن اغلب از منگنز است و در میان سایر انواع کمترین مقاومت را در برابر خمیدگی دارد. هرچند کار با این نوع آسان است اما استفاده از آن در مناطق زلزله‌خیز و یا پروژه‌هایی که در آن‌ها یکپارچگی ساختاری میلگرد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است توصیه نمی‌شود. برای خرید میلگرد صنعتی از سایت معتبر سایت بازرگانی آهن میران از طریق لینک اقدام نمایید.

تمام این محصولات در قطرهای مختلفی تولید می‌شوند و با توجه به کاربردشان طول متفاوتی نیز دارند. هم‌چنین از منظری دیگر می‌توان آن‌ها را در قالب سه نوع استاندارد A1 و A2 و A3 دسته‌بندی کرد که هر یک مقاومت تسلیم و مقاومت کششی متفاوتی دارند.

ایمیل: info@miranahan.com

تلفن همراه: 09121081057

تلفن تماس: 02166670609 - 02166674482 - 02166674483

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 635
نمایش همه
علاقه مندی ها ()