فرآیند تولید پروفیل

ساخت پروفیل به صورت دو روش مستقیم و غیر مستقیم انجام می‌شود. با توجه به اینکه چه نوعی از محصول قرار است تولید شود و این‌که به چه میزان دقت و کیفیتی نیاز داریم یکی از این دو روش مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پروفیل چگونه ساخته می‌شود؟

ماده‌ی اصلی ساخت پروفیل فولاد است. ورقه‌های تولید شده‌ی فولادی باید استانداردهای مناسب و خاصی برای این منظور داشته باشند. قبل از این‌که ورق در ساخت این محصول مورد استفاده قرار گیرد ابتدا باید با استفاده از دستگاه‌های برش، آن‌ها را قطعه قطعه و سپس روانه‌ی خط تولید کرد.برای خرید و فروش پروفیل از طریق لینک اقدام نمایید.

در روش مستقیم تولید پروفیل همان‌گونه که از اسمش نیز مشخص است، شکل مورد نظر را به صورت مستقیم با خم کردن ورق فولادی به دست می‌آورند. در حقیقت نوار ساخته شده از ورق فولادی را با عبور دادن از قالب‌ها شکل می‌دهند. پس از رسیدن به شکل دلخواه، دو طرف ورقه‌ را به هم جوش می‌زنند تا ثابت شود. به این ترتیب، محصول مورد نظر به دست می‌آید. سپس به کمک اره آن را به قطعات مشخصی تقسیم و پس از بسته‌بندی روانه‌ی بازار می‌کنند. تمام مراحل فوق از دقت بالایی برخوردار هستند و محاسبات دقیقی برای انجام آن صورت می‌گیرد.

مبنای کار روش غیر مستقیم نیز مانند روش مستقیم است؛ یعنی شکل‌دهی ورق‌ها و جوش دادن آن‌ها برای تولید نوعی که مد نظر دارند. منتهی در روش تولید غیر مستقیم پروفیل ابتدا لوله را تولید می‌کنند و سپس با روش‌های شکل‌دهی، لوله‌ی ساخته شده را به انواع دیگر نظیر قوطی تبدیل می‌کنند. این روش در مقایسه با روش مستقیم از دقت کمتری در اضلاع و انحنای سطح مقطع برخوردار است.برای خرید و فروش پروفیل صنعتی به سایت بازرگانی آهن میران مراجعه کنید.

کنترل کیفیت هر کارخانه با توجه به استانداردهای موجود پروفیل ساخته شده در هر دو روش را بررسی می‌کند و در صورتی که مشکلی نباشد این محصول در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌گیرد.

در مطلب بعدی قصد داریم از مزایا و معایب هر یک از این دو روش صحبت کنیم.

ایمیل: info@miranahan.com

تلفن همراه: 09121081057

تلفن تماس: 02166670609 - 02166674482 - 02166674483

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 645
نمایش همه
علاقه مندی ها ()