پیوند ساختمان‌سازی و آهن آلات

آهن آلات در صنعت از تنوع بالایی برخوردار هستند و با توجه به ویژگی‌های هریک می‌توان از آن‌ها در تولیدات مختلف استفاده کرد. کاربرد آهن در ساختمان سازی بسیار گسترده است. انواع آهن آلات در ساختمان ‌سازی عبارتند از: تیرآهن، میلگرد، نبشی، ناودانی، پروفیل، ورق، لوله و شمش. در ادامه می‌توانید توضیح مختصری در مورد هر یک از این انواع مختلف بخوانید. برای خرید و فروش آهن آلات به سایت مراجعه کنید.

کاربرد آهن آلات در ساخت‌و ساز

تمام انواعی که در ادامه از آن صحبت می‌شود فقط مخصوص ساختمان‌سازی نیستند و در بخش‌های دیگر نیز بسیار کاربرد دارند.

  • تیر آهن: تیر آهن خود در انواع مختلفی نظیر تیرآهن لانه‌زنبوری و مدل‌های دیگر در دسترس است. از تیرآهن در ساخت اسکلت ساختمان بسیار استفاده می‌کنند. میزان استفاده از تیرآهن و سایر آهن آلات عاملی موثر بر قیمت ساختمان است.
  • میلگرد: میله‌ای بلند و توپر است که از استحکام بالایی برخوردار است و بیشتر در ستون‌ها یا فونداسیون کاربرد دارد.
  • نبشی: نبشی را به شکلی زاویه دار می‌سازند تا در مصارف خاص از آن بهره ببرند. در ساخت ستون و خرپا از این نوع از آهن استفاده می‌شود.

نبشی

  • ناودانی: ناودانی یکی دیگر از انواع آهن آلات در ساختمان ‌سازی است. ناودانی سازه‌ای است که برای ایجاد قاب‌ها از آن استفاده می‌شود و انواع مختلفی دارد.
  • پروفیل: از پروفیل در گستره‌ی وسیعی استفاده می‌شود. در ساختمان‌سازی از این نوع آهن برای ساخت در و پنجره استفاده می‌کنند.
  • ورق: ورق آهن همان‌گونه که از نامش پیداست صفحه‌ای فلزی است که در ضخامت و ابعاد مختلفی تولید می‌شود و به همین دلیل از تنوع قیمت بالایی برخوردار است. این محصول که در انواع مختلفی نظیر ورق سیاه و آهنی موجود است کاربردهای متفاوتی دارد.
  • لوله: از دیگر انواع آهن آلات در ساختمان ‌سازی می‌توان به لوله اشاره کرد. از این محصول که قطعا همگان بسیار آن را دیده‌ایم عموما برای انتقال مایعات استفاده می‌شود.
  • شمش: شمش فولادی ظاهری شبیه شمش طلا دارد و از آن اصولا برای تولید میلگرد استفاده می‌شود. برای خرید محصولات مفتولی به سایت بازرگانی آهن میران مراجعه کنید.

شمش فولادی

اکنون تا حدودی با انواع آهن آلات آشنا شدیم. هرچند تنوع این محصولات به قدری گسترده است که نیاز به آشنایی و دانش تخصصی دارد. اما با دانستن همین میزان نیز متوجه کاربردهای متفاوت آهن شدیم.

ایمیل: info@miranahan.com

تلفن همراه: 09121081057

تلفن تماس: 02166670609 - 02166674482 - 02166674483

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 624
نمایش همه
علاقه مندی ها ()