تغییر در طراحی نما با چند اقدام ساده

همگان این امکان را ندارند که معماری و طراحی نما به صورت اصولی  را مطابق میل خود انجام دهند و بسیاری از مردم خانه‌هایی از پیش ساخته شده را می‌خرند که با سلیقه‌ی افرادی دیگر ساخته شده‌اند. به همین دلیل شاید برخی از افراد پس از خرید خانه تمایل داشته باشند دست به تغییراتی بزنند. یا حتی ممکن است بعضی از مالکان بعد از مدتی به این نکته پی ببرند که ظاهر بیرونی خانه‌شان قدیمی شده است و نیاز به یک تغییر اساسی دارد. تغییر نمای بیرونی ساختمان را می‌توان با چند راه‌حل ساده و در دسترس و گاه با هزینه‌ای نه چندان زیاد انجام داد و به این شکل ظاهر تازه‌ای به خانه بخشید.

تغییر نمای بیرونی ساختمان

 

تغییرات ظاهری موثر در طراحی نما

اگر حس می‌کنید نمای بیرونی خانه‌‌ی شما نیاز به تغییرات دارد می‌توانید روش‌های زیر را امتحان کنید:

  • از رنگ شروع کنید: رنگ همیشه در طراحی نما موثر است. به عنوان یک پیشنهاد می‌توانید رنگ خانه‌ی خود را تغییر دهید و به شکل ظاهری ساختمان‌تان جلا دهید. اگر نمای بیرونی خانه‌ی شما از سیمان یا مصالحی ساخته شده است که می‌توانید آن را رنگ کنید حتما این کار را انجام دهید.
  • فکری به حال سقف کنید: اگر می‌توانید سقف خانه‌ی خود را تغییر دهید باید بدانید که با انجام این کار می‌توانید گام بزرگی در تغییر نمای بیرونی ساختمان بردارید. در خانه‌های با سقف شیبدار و شیروانی، می‌توان سفال‌های جدید را جایگزین مصالح قبلی کرد.
  • پنجره‌ها را تغییر دهید: تعویض پنجره‌ها به دلیل وجود برخی محدودیت‌ها و دشواری این فرایند، شاید کمتر به ذهن هر فردی برسد. اما مطمئن باشید با انجام این کار نمای خانه‌ی شما واقعا تغییر می‌کند.
  • با طبیعت آشتی کنید: با استفاده از گل‌وگیاه‌های طبیعی و یا حتی چمن مصنوعی می‌توانید اثرات مثبتی در نمای خانه ایجاد کنید. این کار هزینه‌ی چندانی هم ندارد و می‌توان به آسانی آن را انجام داد. اگر فکر می‌کنید این عامل موجب تغییر طراحی نما نمی‌شود تصویر زیر را ببینید.برای  انجام طراحی نمای کلاسیک به سایت شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا مراجعه کنید.

تغییر نمای ورودی خانه

با خلاقیت خودتان می‌توانید تغییرات سازنده‌ای را در راستای زیباسازی خانه و تغییر نمای بیرونی انجام دهید. طبیعت و محیط اطرافتان می‌تواند منبع الهام شما باشد.

شماره همراه : 09125754921 

شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

 شعبه دو : تهران-همت غرب-خیابان شهید کبیری طامه-جنب بانک پاسارگاد-پلاک 3-واحد 2            شماره تماس : 44274146 - 44890732

ایمیل info@hiradana.com

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30   شماره تماس : 04433437314    09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

فکس :  44274146-021 

 از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 547
نمایش همه
علاقه مندی ها ()