دلایل توجه به دکوراسیون اداری (2)

بدون مقدمه به شرح و بررسی ادامه‌ی دلایل اهمیت یک دکوراسیون اداری می‌پردازیم.

چرا به طراحی دکوراسیون اداری نیاز داریم؟

در بخش قبلی دو دلیل را بیان کردیم. حال سه دلیل دیگر را در ادامه مطالعه کنید.

  • سازمان یافته شدن: کاملا مشخص است که قرار است از چه چیزی صحبت کنیم. گفتیم دفتر تمیز و مرتب نه تنها بهره‌وری کارمندان را بالا می‌برد بلکه موجب می‌شود مشتریان نیز حس بهتری از بودن در چنین محیطی داشته باشند. از این رو در طراحی دکوراسیون اداری چیزهایی را که لازم ندارید کنار بگذارید و محیط را با وسایل غیرضروری شلوغ نکنید. اسناد و پرونده‌ها را طبقه‌بندی کنید و در کمد یا کشو قرار دهید. اگر همه‌ی چیزهایی که با کارتان مرتبط است به گونه‌ای کاملا ساختاریافته در دکوراسیون اداری جای گرفته باشند، صرفه‌جویی در وقت شما و هم‌چنین پاسخ‌دهی سریع‌تر به مراجعان به آسانی قابل دسترسی خواهد بود.
  • دکوراسیون خوب، آیینه‌ی کسب‌وکار: طراحی دکوراسیون محیط کار شما باید بر مبنای کاری باشد که انجام می‌دهید. یعنی طراحی باید به گونه‌ای باشد که با ماهیت کار شما هم‌خوانی داشته باشد. مثلا اگر آژانس بازاریابی یا خدماتی دارید، قطعا فضایی پرنور و رنگی به رضایت خاطر مشتریان می‌انجامد. پس خلاقیت به خرج دهید و از چراغ‌های LED‌ برای نورپردازی محیط استفاده کنید. یا بهتر است از رنگ‌های شاد برای مبلمان خود استفاده کنید.برای اطلاع از  طراحی دکوراسیون اداری بهینه در جنوب تهران به سایت مراجعه کنید.

دکوراسیون اداری خلاقانه

  • سرمایه‌گذاری در کسب‌وکار: مبلغی که برای طراحی دکوراسیون اداری هزینه می‌کنید در حقیقت نوعی سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود. اگر به دلایل قبلی دقت کنید متوجه می‌شوید که چطور این موارد کسب‌وکار را بهبود خواهند بخشید. از سویی دیگر در نظر بگیرید که یک قرار کاری مهم دارید و مهمانانی به دفتر شما خواهند آمد که شاید آینده‌ی کسب‌وکارتان در دستان آن‌ها باشد. آن‌ها در بدو ورود و با توجه به دکوراسیون اداری شما متوجه خواهند شد که با چه افرادی سروکار دارند. در حقیقت می‌توان چنین گفت که دکوراسیون محل کارتان پرستیژ کاری شما محسوب می‌شود و از همین رو اهمیتی فوق‌العاده دارد. شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا در خدمت شماست.
  • شماره همراه : 09125754921 

    شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

    شماره تماس : 22172068   22172069

     شعبه دو : تهران-همت غرب-خیابان شهید کبیری طامه-جنب بانک پاسارگاد-پلاک 3-واحد 2            شماره تماس : 44274146 - 44890732

    ایمیل info@hiradana.com

    شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30   شماره تماس : 04433437314    09141409561

    و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

    فکس :  44274146-021 

     از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 631
نمایش همه
علاقه مندی ها ()