بازسازی ساختمان شامل چه مواردی است؟

از آن‌جا که بازسازی ساختمان فرآیندی زمان‌بر و پر هزینه است، بهتر است در مواردی که اجزای ساختمان‌ آسیب دیده و یا عملکرد آن‌ها مختل شده است، دست به این اقدام بزنید. در غیر این صورت اگر صرفا قصد انجام تغییرات ظاهری را دارید و دوست دارید فقط تنوعی در خانه‌ی خود ایجاد کنید، تغییر دکوراسیون یا چند تغییر کوچک در نمای خانه می‌تواند به کمک شما بیاید. تغییرات  اجرای بازسازی ساختمان را می‌توان در بخش‌های مختلفی انجام داد.

بازسازی ساختمان

در بازسازی ساختمان چه می‌کنند؟

  • افزایش زیربنا: این مورد در بازسازی ساختمان اصولا به این دلیل انجام می‌شود که در برخی موارد مالک خانه تمایل دارد با مسقف کردن بخشی از خانه که جزو حیاط یا انباری است، فضای مسکونی را بیشتر کند و همین امر به افزایش زیربنا منجر خواهد شد.
  • حذف یا اضافه کردن دیوار: از آن‌جا که بازسازی مساوی است با تغییر نقشه‌ و معماری ساختمان، قطعا دیوارها نقشی اساسی در این دگرگونی ایفا می‌کنند. گاه با تخریب یک دیوار می‌توان به فضای بزرگ‌تری که موردنیاز است دست پیدا کرد و گاه با افزودن دیوارها می‌توان یک فضای بزرگ را به دو یا چندین بخش مجزا تقسیم کرد و به این شیوه‌ تعداد اتاق‌ها را افزایش داد.برای اجرای بازسازی ساختمان قدیمی به سایت مراجعه کنید .
  • تغییر سیستم لوله‌کشی: از جمله تغییرات بازسازی ساختمان می‌توان به تغییر سیستم لوله‌کشی اشاره کرد. اگر سیستم لوله‌کشی خانه دچار نقص شده باشد یا عملکرد مناسب خود را از دست داده باشد به این شیوه می‌توان کارایی این سیستم را موثرتر کرد.
  • تغییر در ارتفاع خانه با بلند کردن سقف: اصولا برای گسترش فضای محدود خانه و بزرگ‌تر شدن آن این عمل را انجام می‌دهند. با بلند کردن ارتفاع سقف می‌توان تغییر محسوسی در فضای ایجاد شده حس کرد.
  • افزودن سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی: تغییرات در سیستم گرمایش و سرمایش خانه‌ها نیازمند دگرگونی‌های اساسی است و از همین رو بازسازی ساختمان این فرصت را در اختیار صاحبِ خانه می‌گذارد تا بتواند این تغییرات را اعمال کند.شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا در خدمت شماست.
  • شماره همراه : 09125754921 

    شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

    شماره تماس : 22172068   22172069

     شعبه دو : تهران-همت غرب-خیابان شهید کبیری طامه-جنب بانک پاسارگاد-پلاک 3-واحد 2            شماره تماس : 44274146 - 44890732

    ایمیل info@hiradana.com

    شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30   شماره تماس : 04433437314    09141409561

    و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

    فکس :  44274146-021 

     از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 582
نمایش همه
علاقه مندی ها ()