دکوراسیون لوکس علاقه مندان زیادی در سراسر جهان دارد و افراد زیادی تمایل به تغییر دکوراسیون داخلی ساختمان با دکوراسیون لوکس و مدرن دارند. اجرای دکوراسیون لوکس متناسب با میزان بودجۀ مالی اختصاص داده شده، متفاوت می باشد. ضمن آنکه سبک طراحی دکوراسیون مورد پسند اشخاص مختلف با یکدیگر متفاوت می باشد.

پروژه اجرای دکوراسیون لوکس

پروژه اجرای دکوراسیون لوکس توسط طراحان و آرشیتکت های مجرب و حرفه ای صورت می گیرد که دانش کافی نسبت به علم دکوراسیون داخلی لاکچری و مدرن دارند. انسان های علاقۀ زیادی به طراحی و هنر دارند و به همین دلیل از علم هنر و معماری در خلق طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان بهره گرفته می شود. همواره حین اجرای پروژه های طراحی دکوراسیون لوکس، تناسب اجزای مختلف ساختمان مسکونی و اداری در نظر گرفته می شود تا نتیجۀ نهایی تناسب رنگ و فرم ساختمان به درستی پیاده سازی شوند. روانشناسان همواره بیان نمودند که طرح دکوراسیون داخلی ساختمان به نوعی میزان تمکن مالی و علایق شخصی صاحب ملک را نشان می دهد. در حال حاضر برخی از تجارت ها نیاز دارد که فضای کاری به طراحی دکوراسیون لوکس مجهز باشد چون با افراد لاکچری در ارتباط می باشند و یا به نوعی تجارت بین المللی دارند. به همین دلیل با اجرای دکوراسیون داخلی اداری لوکس می توانید پاسخگوی نیاز خود باشید.

هزینۀ دکوراسیون لوکس اداری و مسکونی

هزینۀ دکوراسیون لوکس اداری و مسکونی در شرکت معتبر معماری هیرادانا  بر اساس کیفیت مصالح ساختمانی به کار رفته در طراحی ساختمان مشخص می گردد. در نتیجه نمی توان هزینۀ مشخصی را ذکر نمود. همچنین ابعاد ساختمان نیز و میزان لوکس بودن لوازم دکوراسیون نیز حائز اهمیت می باشد.

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا با در اختیار داشتن کارنامۀ درخشان در زمینۀ انواع طراحی دکوراسیون داخلی و خارجی، توانایی اجرای دکوراسیون های لوکس مسکونی، اداری، تجاری، درمانی، شرکت، سازمانی و غیره را با هزینۀ مناسب بر عهده می گیرد.

شماره همراه : 09125754921 

شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

 شعبه دو : تهران-همت غرب-خیابان شهید کبیری طامه-جنب بانک پاسارگاد-پلاک 3-واحد 2            شماره تماس : 44274146 - 44890732

ایمیلinfo@hiradana.com

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30        شماره تماس : 04433437314    09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

فکس :  44274146-021 

 از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 618
نمایش همه
علاقه مندی ها ()