کابینت آشپزخانه یکی از اجزای اصلی تشکیل دهندۀ دکوراسیون داخلی آشپزخانه می باشد که حائز اهمیت می باشد. با گذشت زمان تنوع طرح کابینت آشپزخانه افزایش یافته است و امروزه خوشبختانه شاهد فروش انواع کابینت آَشپزخانه  می باشیم. با نصب کابینت کاشپزخانه شیک و مدرن می توانید کاربری کابینت را ارتقاء ببخشید و از فضای آشپزخانه به بهترین نحو استفاده نمائید.

اجرای کابینت آشپزخانه

اجرای کابینت آشپزخانه نیاز به صرف زمان و دقت دارد، ضمن آنکه سبک دکوراسیون داخلی ساختمان نیز در طراحی سبک کابینت آشپزخانه مؤثر می باشد. بخش مهم طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه را طراحی کابینت آشپزخانه مشخص می کند. انواع کابینت آشپزخانه در بازار طراحی می شود که می توان به کابینت آشپزخانه ممبران (وکیوم)، کابینت آشپزخانه MDF، کابینت آَشپزخانه هایگلاس، کابینت آشپزخانه PVC و غیره اشاره نمود که دارای تنوع طرح به سبک های مدرن و کلاسیک می باشند. در حال حاضر کابینت آشپزخانه مدرن و کابینت آشپزخانه کلاسیک هر کدام طرفداران خاص خود را دارد و به وفور مشاهده می شود. استفاده روکش های ضد آب باعث گردیده دوام و ماندگاری کابینت نسبت به شرایط محیطی افزایش یابد و کیفیت کابینت آشپزخانه افزایش یابد. طراحی شیک برای کابینت های آشپزخانه، موجب جلب نظر بیننده و همچنین بهینه سازی فضای داخلی آشپزخانه می شود.برای اطلاع از  قیمت خرید کابینت آشپزخانه ام دی اف با ما تماس بگیرید.

هزینۀ اجرای طرح کابینت آشپزخانه

با توجه به تنوع طرح کابینت های آشپزخانه به راحتی می توان با حداقل هزینه مدرن ترین مدل کابینت آشپزخانه را با متریال با کیفیت و مقاوم پیاده سازی نمود. قابل ذکر است که هزینۀ اجرای طرح کابینت آشپزخانه به سبک و جنس کابینت آشپزخانه بستگی دارد و نمی توان هزینۀ ثابتی را بیان نمود.

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا با کسب سال ها تجربه، می تواند طراحی کابینت آَشپزخانه را مطابق با سبک دکوراسیون داخلی ساختمان پیاده سازی نماید و از مرغوب ترین یراق آلات استفاده می نماید.

شماره همراه : 09125754921 

شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

 شعبه دو : تهران-همت غرب-خیابان شهید کبیری طامه-جنب بانک پاسارگاد-پلاک 3-واحد 2            شماره تماس : 44274146 - 44890732

ایمیلinfo@hiradana.com

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30        شماره تماس : 04433437314    09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

فکس :  44274146-021 

 از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 577
نمایش همه
علاقه مندی ها ()