طراحی داخلی خانه

 اجرای طراحی داخلی از آن جهت مهم است که از قدیم همیشه خانه را مکانی پر از آرامش دانسته‌اند که به عنوان پناهگاهی برای انسان است. این محیط باید در کنار آرامش و امنیت، زیبایی نیز داشته باشد. از همین رو با به کار گیری یک طراحی دکوراسیون داخلی می‌توان به بهترین نتیجه رسید. در این میان بهره‌گیری از ایده‌ های طراحی موثر می‌تواند خانه‌ی شما را به مکانی منحصر به فرد تبدیل کند.

ایده ‌هایی در طراحی داخلی خانه

در اینجا قصد داریم تنها چند نمونه از ایده‌هایی را که می‌توان در طراحی داخلی خانه به کار گرفت بیان کنیم. مثلا فرض کنید دیوار اتاق یا سالن پذیرایی شما نیز مانند تصویر زیر یکدست نیست و در قسمتی از دیوار، یک برآمدگی وجود دارد. شاید وجود چنین دیواری شما را آزار دهد. اما می‌توانید به آسانی و با استفاده از یک میز شیشه‌ای و یک دست مبلمان مناسب موجب شوید که آن برآمدگی به چشم نیاید. زیرا با این کار شما آن مبلمان را کانون توجه قرار داده‌اید و نقص دیوار دیگر به چشم نمی‌آید.

ایده‌ی طراحی خلاقانه

هم‌چنین استفاده از کاغذ دیواری موجب می‌شود که اتاق شما به یک محیط خاص تبدیل شود. در تصویر زیر می‌بینید که قرار دادن یک آینه و تابلوهای مختلف، تا چه میزان به زیبایی اتاق افزوده است.

 

استفاده از کاغذ دیواری در دکوراسیون

یکی دیگر از ایده‌ های طراحی چشم‌نواز، قرار دادن مبلمان در کنار پنجره‌هاست. انجام این کار جلوه‌ی بصری زیبایی به محیط شما می‌دهد و هم‌چنین موجب می‌شود از نور مناسب برخوردار شوید.برای  سفارش طراحی داخلی اداری  به سایت مراجعه کنید. 

یکی از معضلات افراد محل تلاقی دیوارها یا به اصلاح کنج‌هاست. خالی بودن این مناطق در خانه موجب کاسته شدن زیبایی محیط می‌شود. از همین رو با قرار دادن آباژور یا تابلوهای هنری می‌توان این بخش از خانه را به یک مکان هنری زیبا تبدیل کرد که نقطه‌ی عطف طراحی و دکوراسیون داخلی خانه‌ی شما باشد.شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا با توجه به تجربه های کاری که در طول فعالیت حرفه ای خود کسب نموده است، قادر به انجام طراحی دکوراسیون داخلی با مناسب ترین هزینه می باشد.

استفاده از دیوارهای آجری در طراحی داخلی نیز می‌تواند بسیار چشمگیر باشد. رنگ آجر در کنار سایر رنگ‌ها می‌تواند چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره کند.

شماره همراه : 09125754921 

شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

 شعبه دو : تهران-همت غرب-خیابان شهید کبیری طامه-جنب بانک پاسارگاد-پلاک 3-واحد 2            شماره تماس : 44274146 - 44890732

ایمیلinfo@hiradana.com

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30        شماره تماس : 04433437314    09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

فکس :  44274146-021 

 از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 577
نمایش همه
علاقه مندی ها ()