خرید کاغذ دیواری برای تغییر دکوراسیون بسیار مقرون به صرفه می باشد و در عین حال چشمگیر و جذاب خواهد بود. امروزه تنوع محصولات دیوارپوش بسیار زیاد می باشد که پرفروش ترین آنها، کاغذ دیواری است که از قدیم الایام مورد استفاده قرار گرفته می شود. در حال حاضر سبک طراحی کاغذ دیواری حول کاغذ دیواری مدرن و کاغذ دیواری کلاسیک است که شامل تصاویر جذاب و متفاوت می باشد.

خرید کاغذ دیواری مدرن و کلاسیک

چاپ و خرید کاغذ دیواری مدرن را در طرح های متنوع چون کاغذ دیواری طرح طبیعت، کاغذ دیواری تصاویر گل و گیاه، کاغذ دیواری طرح کودکانه، کاغذ دیواری تصاویر سه بعدی، کاغذ دیواری اسپرت، کاغذ دیواری گل برجسته و کاغذ دیواری نقش برجسته از جمله نمونه طرح های کاغذ دیواری مدرن است که مورد استقبال خیلی از افراد قرار گرفته است. همچنین طرح های سبک کاغذ دیواری کلاسیک نیز متناسب با طرح های مناظر طبیعی و با اصالت طراحی می شوند که می توان به کاغذ دیواری طرح منظره طبیعی، کاغذ دیواری طرح گل، کاغذ دیواری تصاویر اصیل سنتی، کاغذ دیواری تصاویر مجالس میهمانی ها و کاغذ دیواری های لوکس می تواند نمونه هایی از پرفروش ترین کاغذ دیواری های کلاسیک محسوب شود که طرفداران خاص خود را در سراسر ایران و جهان دارد.

قیمت خرید کاغذ دیواری

قیمت خرید کاغذ دیواری به مسائل مختلفی بستگی دارد که می توان به اندازه کاغذ دیواری، سبک کاغذ دیواری و جنس کاغذ دیواری اشاره نمود. در حال حاضر فروش کاغذ دیواری pvc و کاغذ دیواری نانو طرفداران زیادی پیدا کرده است چون قابل شستشو و مقاوم در برابر تابش نور خورشید و به نوعی حرارت می باشد.برای خرید و فروش کاغذ دیواری های حراجی به سایت مراجعه کنید.

فروشگاه اینترنتی دکور آفیس به عنوان یکی از فروشگاه های معتبر در تهران فعالیت می کند. دارای لیست آلبوم های تنوع کاغذ دیواری مدرن و کلاسیک می باشد که امکان مشاهده و خرید اینترنتی انواع کاغذ دیواری را با قیمت ارزان محیا نموده است.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 579
نمایش همه
علاقه مندی ها ()