پارکت لمینت به عنوان یکی از محبوب ترین کفپوش ها محسوب می شود که طرفداران زیادی را در سراسر جهان به خود جذب نموده است. با خرید پارکت لمینت دیگر نیاز نیست نگران نفوذ آب و رطوبت به لایه های پارکت شوید. پارکت چوبی به دلیل اینکه ساختار اصلی آن از ورقه های چوب طبیعی می باشد، نسبت به آب مقاومت پائینی دارد و این در حالی است که کفپوش پارکت لمینت دارای مقاومت بالا نسبت به نفوذ آب و رطوبت می باشد چون از لایه های فشردۀ HDF ساخته می شوند که با روکش های ضد آب پوشش داده می شوند. برای اطلاع از قیمت فروش پارکت لمینت به سایت مراجعه کنید.

فروش انواع پارکت لمینت

در دنیای امروز فروش انواع پارکت لمینت رونق یافته است چون دارای شکل ظاهری چوب می باشد و حس انسان ها نیز نسبت به طبیعت چوب بسیار عالی می باشد. در نتیجه فضای محیط را گرم و اثر بخش و در عین حال آرامش بخش و فرح بخش می نماید. بنابراین افراد از اینکه در محیطی که دارای نشانه هایی از چوب زندگی کنند، احساس خوبی خواهند داشت. قابل ذکر است که نصب پارکت لمینت نیز بسیار ساده می باشد و به واسطۀ چندین کلیک به پارافین آغشته شده به یکدیگر متصل می شوند. در حال حاضر انواع پارکت لمینت ارزان و همچنین انواع پارکت لمینت لاکچری و مدرن در فروشگاه های پخش پارکت لمینت عرضه می شود که متناسب با توان مالی و سلیقۀ شخصی مناسب ترین پارکت لمینت را خریداری نمائید.

قیمت خرید انواع پارکت لمینت

قیمت خرید پارکت لمینت مانند قیمت خرید پارکت لمینت ایرانی به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد که می توان به اندازه، میزان ضخامت پارکت، نوع کلاس پارکت و همچنین میزان مقاومت پارکت نسبت به شرایط محیطی اشاره نمود.

فروشگاه اینترنتی دکور آفیس به عنوان یکی از فروشگاه های معتبر در عرصۀ پخش انواع پارکت لمینت ضد آب در ایران فعالیت می کند و امکان خرید اینترنتی پارکت لمینت را برای مشتریان فراهم نموده است.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 604
نمایش همه
علاقه مندی ها ()