شیلنگ شیلان از جدیدترین محصولات تأسیسات برودتی و حرارتی و همچنین لوله کشی می باشد. شیلنگ های شیلان به دلیل ویژگی هایی که برخوردار می باشد، دارای انعطاف پذیری بالا می باشد و این مسئله موجباستقبال فراوان از این نوع شیلنگ های استیل شده است. جنس شیلنگ های شیلان از استیل استنلس است که دارای ویژگی های ضد خوردگی، ظاهری زیبا، مقاومت بالا در برابر حرارت و فشار بار، انعطاف پذیری بالا و غیره می باشد.برای خرید و فروش شیلنگ شیلان به سایت مراجعه کنید.

خرید شیلنگ شیلان

با خرید شیلنگ های شیلان می توانید برای چندین سال از تعویض شیرآلات تأسیسات مطمئن گردید. با حداقل هزینه می توانید به جدیدترین تجهیزات و قطعات تأسیسات مجهز شوید که دوام و ماندگاری بالایی داشته باشند. انواع شیلنگ شیلان با برند ایرانی عرضه می شود که از نظر کیفیت با برند خارجی برابری می کند و می توان برای مدت زمان طولانی از آنها استفاده نمود، بدون آنکه نگران خراب شدن زود هنگام آنها شد. قابل ذکر است که سر شیلنگ های تولید ایران معمولاً از آلیاژهای برنجی اکستروژن با آبکاری می باشد که در مقابل حرارت، رطوبت و فشار بالا مقاومت بالایی دارند. در حال حاضر تکنسین های تأسیسات، خرید شیلنگ شیلان را به عنوان اولین گزینه برای تجهیز نمودن مراکز تأسیساتی انتخاب می کنند.

شیلنگ شیلان با قیمت ارزان

در حال حاضر به دلیل تنوع شیلنگ با برندهای داخلی و خارجی، می توانید تجربۀ خرید انواع شیلنگ شیلان با قیمت ارزان را داشته باشید. شیلنگ های شیلان دارای مزایای متعددی می باشد که می توان انعطاف پذیری بالا و مقاومت بالای شیلنگ در برابر گرما و سرما اشاره نمود. با خرید شیلنگ شیلان مرغوب می توانید طول و عمر تأسیسات گرمایشی و سرمایشی را بهبود ببخشید. برای خرید انواع شیلنگ به سایت مراجعه کنید. 

گروه لوله و اتصالات صنعت پایپ با استفاده از کادر متخصص و مجرب قادر به فروش انواع لوله و اتصالات مرغوب همچون انواع شیلنگ شیلان با قیمت مناسب می باشد.

آدرس: تهران خیابان خیام شمالی

ایمیل : info@sanatpipe.com

بهترین و سریع ترین راه مشاوره ارتباط از طریق واتس آپ می باشد. در تماس با کارشناسان ما حتما اعلام بفرمایید از سمت سایت صنعت پایپ تماس می گیرید و از تخفیف ویژه برخوردار شوید.

شماره تماس کارشناس فروش: 09128994542

شماره واتس آپ: 09128994542

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 597
نمایش همه
علاقه مندی ها ()