بسیاری از افرادی که می خواهند 405 اقساطی را خریداری کنند این سوال شاید برایشان به وجود آید که آیا تحویل این خودرو هم مانند مزیت های خرید قسطی زود است و یا اینکه زمان می برد. شما باید بدانید برای تحویل گرفتن این خودرو اصلا نیازی نیست زمان زیادی بگذرد و در کمترین زمان می توانید آن را تحویل بگیرید. در واقع هر زمان که شما این خودرو را ثبت نام کنید و مبلغ پیش پرداخت آن را به نمایندگی ارائه دهید می توانید خودرو را دریافت نمایید. تمامی نمایندگی هایی که تحت نظر ایران خودرو فعالیت های خود را انجام می دهند این وظیفه مهم و اصلی را بر عهده دارند که در کمترین زمان 405 اقساطی مشتریان را تحویل دهند. برای اطلاع از  خرید 405 اقساطی به سایت مراجعه نمایید.

زمان تحویل 405 اقساطی :

 تحویل دادن خودروی 405 قسطی اگر زیر نظر شرکت ایران خودرو باشد بدون شک زمان زیادی نمی برد و شما می توانید در کمترین زمان آن را خریداری کنید. بنابراین بهتر است برای اینکه با خیالی آسوده خودروی 405 خود را خریداری کنید به نمایندگی های مجاز ایران خودرو مراجعه نمایید. تمامی کارشناسانی که در این زمینه تخصص کافی دارند می توانند به شما در این مورد مشورت های لازم را ارائه دهند تا شما در کمترین زمان بتوانید خودروی خود را تحویل بگیرید.برای اطلاع از قیمت فروش اقساطی خودرو های ایران خودرو به سایت مراجعه کنید.

برای خرید خودروی 405 در کمترین زمان بهتر است به خوبی در ابتدا با قوانین مشخص شده شرکت ایران خودرو آشنایی کافی به دست آورید و سپس خریدتان را از شرکت سایا خودرو انجام دهید. یکی از مهمترین قوانینی که در شرکت خودروساز ایران خودرو برای خرید قسطی 405 وجود دارد این است که شما باید مبلغی را به عنوان پیش پرداخت به نمایندگی ارائه دهید. این مبلغ هر ساله تغییر می کند و شما بر اساس شرایطی که دارید می توانید آن را پرداخت کرده تا خودروی 405 را تحویل بگیرید.

آدرس  : بالاتر از میدان ونک برج نگار ط ۵ واحد ۹

تلفن تماس شرکت : ۸۸۲۰۲۷۵۲

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 686
نمایش همه
علاقه مندی ها ()