شما باید برای خرید 206 اقساطی به یکی از نمایندگی های شرکت خودروساز ایران خودرو مراجعه کنید تا با بر اساس قوانین فروش که برای این خودرو وضع شده است آن را به صورت قسطی پرداخت کنید. یکی از بهترین مدل ها و تیپ های این خودرو نوع صندوقدار آن می باشد که محبوبیت بسیاری نزد افراد دارد. بیشتر افرادی که می خواهند اقدام به خرید 206 اقساطی نمایند باید نسبت به پرداخت اقساط این ماشین مسئولیت داشته باشند و دقیقا در زمان مشخص شده اقساط شان را پرداخت کنند. در صورتی که شما نسبت به پرداخت اقساط خود بی توجه باشید امکان دارد نمایندگی اقدامات قانونی را انجام دهد.برای اطلاع از شرایط فروش 206 اقساطی به سایت مراجعه کنید.

خرید 206 اقساطی صندوقدار :

 یکی از جدیدترین مدل های پژو 206 نوع صندوقدار آن می باشد که نسبت به مدل های قدیمی تر آپشن های بیشتری دارد و برای استفاده خانواده گزینه عالی به شمار می رود. جایگاه جهانی این خودرو قابل تحسین می باشد و به همین دلیل کمتر فردی پیدا می شود که از نظر فنی، ایمنی، تجهیزاتی و .. این خودرو را تحسین نکند. اگر شما نمی توانید به طور کامل هزینه خریداری این خودرو را پرداخت کنید می توانید از روش قسطی خودرو اقدام کنید و نوع صندوقدار آن را خریداری نمایید. شرایط فروش اقساطی خودرو های داخلی در سایت قرار دارد.

برای خرید پژو 206 صندوق دار صفر کیلومتر بدون شک باید هزینه و اقساط بیشتری را پرداخت کنید، به همین دلیل می توانید نوع کارکرده آن را خریداری کنید. تنها نکته ای که اهمیت دارد و شما باید به آن دقت داشته باید این است که خودروی کارکرده را از هر نظری مورد آزمایش قرار دهید. نمایندگی ایران خودرو یکی از بهترین فروشندگان می باشد که روش های خرید قسطی خودرو را دارد و شما می توانید برای خرید به شرکت سایا خودرو اعتماد کنید و راهنمایی های لازم را از آنها دریافت کنید.

آدرس  : بالاتر از میدان ونک برج نگار ط ۵ واحد ۹

تلفن تماس شرکت : ۸۸۲۰۲۷۵۲

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 674
نمایش همه
علاقه مندی ها ()