شما برای خرید 206 اقساطی می توانید به یکی از نمایندگی های مجاز شرکت خودروساز ایران خودرو مراجعه کنید. افرادی که در نمایندگی ها فعالیت می کنند در مورد تمامی قوانینی که برای خرید و فروش 206 اقساطی وجود دارد اطلاعات زیادی دارند و می توانند به شما راهنمایی های لازم را ارائه دهند تا با کمترین اقساط این خودرو را خریداری کنید. امروزه از آنجایی که روش های کلاهبرداری برای خرید و فروش ماشین افزایش پیدا کرده است شما باید بدون شک تنها از نمایندگی ها خرید و فروش 206 اقساطی را انجام دهید.

خرید 206 اقساطی  از نمایندگی های مجوز دار :

شرکت خودروسازی ایران خودرو سال ها تجربه و تخصص در زمینه تولید خودروهای متنوع دارد و پژو 206 یکی از این خودروها به شمار می رود. سال های بسیار طولانی می باشد که این خودرو در میان مردم محبوبیت زیادی دارد و بیشتر قشر جوانان هستند که به دنبال خرید آن می باشند. از آنجایی که بسیاری از جوانان نمی توانند به طور کامل اقساط این خودرو را پرداخت کنند، باید از روش های دیگری برای خرید آن استفاده نمایند. یکی از این روش ها خرید قسطی آن می باشد.برای اطلاع از  شرایط فروش اقساطی خودرو های ایران خودرو به سایت مراجعه نمایید. 

ایران خودرو از آنجایی که شرکت بسیار بزرگی می باشد نمایندگی های زیادی در سراسر کشور دارد. به همین دلیل اگر می خواهید این خودرو را به صورت صفر کیلومتر خریداری کنید بهتر است به سراغ نمایندگی های مجاز ایران خودرو بروید. تمامی قوانینی که در شرکت ایران خودرو وجود دارد به وسیله نمایندگی ها اجرا می شود و به همین دلیل شما می توانید به آنها اعتماد کنید. مراحل انتقال سند و پلاک زدن خودروی 206 شما باید در این نمایندگی ها انجام شود، چرا که تنها در این صورت روش های قانونی طی می گردد. بنابراین بهتر است یکی از نمایندگی های معتبر مانند شرکت سایا خودرو  را برای خرید 206 انتخاب کنید

آدرس  : بالاتر از میدان ونک برج نگار ط ۵ واحد ۹

تلفن تماس شرکت : ۸۸۲۰۲۷۵۲

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
6 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 726
نمایش همه
علاقه مندی ها ()