تابلو ها نقش بزرگی را در بخش تبلیغات داشته اند و با استفاده از تابلو می توان برند و محصولات خود را به نمایش گذاشت. افراد با دیدن تابلو ها از موقعیت شما آگاه شده و در نتیجه شمامراجعین بیشتری خواهید داشت.

برای انتخاب نوع تابلو محدودیتی وجود ندارد اما تابلو ها باید مناسب برای مکان مورد نظر باشد و دارای استاندارد های اصلی باشد. تابلو ها از کلمات و طرح هایی با توجه به سلیقه ی صاحبین مشاغل تهیه می گردند. تابلو چلنیوم یکی از تابلو های بسیار پر طرفدار در صنعت ابلو سازی می باشد که توانسته پاسخگو به سلایق مختلف باشد. برای خرید تابلو چلنیوم به سایت مراجعه نمایید.

خرید تابلو چلنیوم

تابلو چلنیوم در  تابلوسازی مدرن  از دسته تابلو های تبلیغاتی است که مناسب انواع شرکت ها و فروشگاه ها و... می باشد و تاثیر گذاری بالایی دارد. در تابلو چلنیوم از ورقه های آلیاژ های آلومینیوم تشکیل می شود که به دلیل شکل پذیری خوب و مقاومت بالای آن می توان طرح های دلخواه را بر روی تابلو های چلنیوم پیاده سازی کرد. حروف در تابلو های چلنیوم به صورت برجسته بوده و داخل حروف دارای فضایی برای قرار گیری لامپ های کوچک می باشد. ال ای دی های موجود در حروف باعث روشنایی و دیده شدن آن شده و زیبایی تابلو را بیشتر می کند. خرید تابلو چلنیوم به طور مستقیم از تولیدکنندگان از نظر اقتصادی بسیار به صرفه بوده و کیفیت مطلوبی خواهد داشت زیرا در بازار نمونه های بی کیفیتی از تابلو های چلنیوم نیز به فروش می رسند.

شرکت گروه تبلیغاتی رامین با سال ها تجربه در حرفه ی تابلوسازی توانسته پیشرفت بسیاری در این عرصه داشته باشد و تابلو هایی باکیفیت را با طراحی عالی به تولید برساند. این مجموعه با به کار گیری بهترین دستگاه ها و کارکنان حرفه ای بهترین محصولات را به مشتریان خود عرضه می دارد.

آدرس دفتر: تهران،خیابان دماوند(تهران نو)ایستگاه فتحنایی،پاساژ رئیسی طبقه دوم

آدرس کارخانه : تهران ،جاده ورامین نرسیده به قرچک،شهرک صنعتی ولیعصر،بلوک 1004 قطعه A100

شماره تماس :77586144-021

09128982697

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 580
نمایش همه
علاقه مندی ها ()