تابلو کامپوزیت نمونه ای ا  مدرن ترین تابلو های تبلیغاتی است که انواع آن را در شهر ها می توان مشاهده کرد. انتخاب تابلو کامپوزیت به دلیل مزایای بی شماری است که این نوع تابلو داشته و تبدیل به یکی از رایج ترین تابلو ها شده است. برای سفارش خرید تابلو کامپوزیت به سایت مراجعه نمایید.

ساخت تابلو کامپوزیت

 به دلیل این که از مواد اولیه ی سبک و مقاوم در ساخت تابلو کامپوزیت استفاده می شود، تابلو های کامپوزیت قابلیت جابجا شدن راحت و آسان را داشته و نیز از استحکام کافی در برابر عوامل خارجی مانند باد و باران برخوردار است. پایه های تابلو کامپوزیت از آهن آلات و اتصالات تشکیل می شود که بخش مقاومت کار است ، همین طور تابلو از بخش کاپوزیت تشکیل می شور این لایه بر روی لایه ای متشکل از دو ورق آلومینیومی و لایه ای از پلی اتیلن در بین آن ها قرار می گیرد بنابراین این تابلو می تواند شکل پذیری آسان و استحکام بالایی داشته باشد.

قیمت تابلو کامپوزیت در  مرکز تابلوسازی  بر اساس اندازه و ضخامت تابلو و همچنین میزان سختی کار تعیین می گردد و هرچقدر ضخامت و دوام کار بالاتر بلشد قیمت تابلو کامپوزیت نیز بالاتر است. از تابلو کامپوزیت برای سر در مغازه ها و مراکز تجاری و اداری و... استفاده می شود و هیچ محدودیتی برای استفاده از این نوع تابلو ها وجود ندارد. در انواع تابلو کامپوزیت از حروف برجسته از جنس کامپوزیت استفاده می شود که برجسته بودن کلمات و اشکال باعث جلب توجه بیشتر می گردد.

در زمان خرید تابلو بسبار دقت داشته باشید که نمونه ی اصلی را خریداری کنید زیرا نمونه های فرعی و چینی تابلو کامپوزیو دارای مقاومت بسیار کم در برابر ضربه می باشد و کیفیت پایینی دارد بنابراین برای ساخت این تابلو به مراکز تابلوسازی معتبر مانند گروه تبلیغاتی رامین مراجعه نمایید.

آدرس دفتر: تهران،خیابان دماوند(تهران نو)ایستگاه فتحنایی،پاساژ رئیسی طبقه دوم

آدرس کارخانه : تهران ،جاده ورامین نرسیده به قرچک،شهرک صنعتی ولیعصر،بلوک 1004 قطعه A100

شماره تماس :77586144-021

09128982697

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 769
نمایش همه
علاقه مندی ها ()