تابلوسازی امروزه از پیشرفت بالایی برخوردار بوده و صاحبین شغل های مختلف برای مرکز خود به دنبال تابلو های مناسبی هستند. تابلو ها به دلیل تنوع بالایی که دارند می توانند هر یک در بخش هایی مفید واقع شوند. مثلا تابلو های فلزی بسیار محکم بوده و مقاوما بالایی در برابر باد و عوامل خارجی را دارد اما در مناطق مرطوب از این نوع تابلو ها کمتر استفاده می شود. تابلو های پلاستیکی در سفارش انجام تابلوسازی در تنوع طرحی و رنگی بالایی ساخته می شود اما مقاومت خیلی بالایی ندارد و بیشتر برای داخل فروشگاه ها از آن استفاده می کنند.

تابلو های ال ای دی از تابلو های بسیار پر طرفدار بوده که به دلیل انتخاب کلمات پخش شده در آن مورد توجه مشاغلی که دارای تنوع محصولات هستند ، قرار گرفته است. در صفحه ی فلزی تابلو های ال ای دی از ال ای دی های ریزی تشکیل شده که این ال ای دی ها با برنامه ای که به تابلو داده می شود روشن و خاموش می گردند. تابلوساز می تواند برنامه را بر اساس کلماتی که توسط مشتری به داده می شود تغییر دهد. این تابلو ها که به تابلو های روان نیز نام دارند با چشمک زدن جلب توجه کرده و برای تبلیغات بسیار مناسب می باشند.برای  سفارش تابلو پلکسی  به سایت مراجعه نمایید.

خرید و فروش تابلو ها در قیمت های مختلفی بوده و در هر فروشگاه متفاوت می باشد. بهتر است برای خرید به مراکز ساخت تابلو مراجعه کنید و تابلو را مستقیم از تابلو سازی تهیه نمایید. مراکز تابلوسازی تابلو ها را با کیفیت های مختلفی می سازند که در این میان گروه تابلوسازی رامین از مراکز ساخت تابلو با کیفیت بسیار بالا بوده و تابلو ها را با قیمت بسیار مناسب به دست خریداران می رساند. این مرکز معتبر تابلوسازی تمام تلاش خود را در جهت جلب رضایت مشتریان خود به کار می گیرد.

آدرس دفتر: تهران،خیابان دماوند(تهران نو)ایستگاه فتحنایی،پاساژ رئیسی طبقه دوم

آدرس کارخانه : تهران ،جاده ورامین نرسیده به قرچک،شهرک صنعتی ولیعصر،بلوک 1004 قطعه A100

شماره تماس :77586144-021

09128982697

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 691
نمایش همه
علاقه مندی ها ()