لیبل ها دارای تنوع در شکل و جنس هستند که دوام و ماندگاری هر یک متفاوت بوده و برای مصارف مخختلفی مورد استفاده یرار می گیرند اما روش چاپ لیبل فوری به سه روش چاپ لیبل اسکرین، چاپ لیبل دیجیتال و چاپ لیبل فلکسوگرافی می باشد. برای خرید از طریق لینک به سایت مراجعه کنید.لیبل فوری توسط دستگاه های پیشرفته و دیجیتال انجام گرفته و این دستگاه ها بسیار سریع چاپ را انجام داده و لیبل فوری آماده ی استفاده می باشد. 

چاپ لیبل اسکرین

در این نوع چاپ جوهر با استفاده از توری به لیبل انتقال پیدا کرده و در نهایت توری جدا شده و طرح نهایی به تکنیک های خاصی بر روی لیبل ایحاد می شود. در چاپ اسکرین لایه ی مناسبی از مواد جوهری را بر روی لیبل خواهیم داشت و به همین دلیل در شرایط خراشیدگی یا محیط های مرطوب می توان از این نوع جاپ استفاده کرد زیرا دوام ک ماندگاری این نوع چاپ بسیار بالا می باشد. از دیگر مزایای چاپ اسکرین لیبل فوری ، شفافیت چاپ می باشد چون جوهر زیادی را در بر می گیرد بنابراین تصاویر واضح می باشد. البته چاپ اسکرین از دو روش دیگر زمان بیشتری می برد و معمولا افراد به دنبال لیبل فوری هستند اما اگر عجله ای ندارید می توانید از این نوع چاپ لیبل بهره مند شوید.

همین طور در مواقعی که چاپ لیبل فوری شما شامل رنگ های مختلفی باشد هزینه ی چاپ اسکرین مقداری گران تر خواهد بود و شما می توانید از چاپ دیجیتال استفاده کنید تا صرفه ی اقتصادی نیز داشته باشد. همچنین از معایب دیگر این نوع چاپ لیبل خوب نبودن برای چاپ های ریز می باشد زیرا دقت در این نوع چاپ در اشکال ریز پایین است.

شرکت خدمات چاپ سورن از شرکت های معتبر در ارائه ی خدمات لیبل فوری است و لیبل فوری را با بهترین قیمت به شما عرضه می دارد.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 769
نمایش همه
علاقه مندی ها ()