لیبل ابزاری برای درج اطلاعات محصولات می باشد. حتما برای شما هم پیش آمده تا به فروشگاهی رفته باشید و لیبل ها را روی محصولات مشاهده کرده و اطلاعات کالا را از روی آن بدست آورده باشید. در حقیقت نقش لیبل معرفی محصول و همین طور نشانگر تاریخ و اطلاعات مهم در ساخت محصول می باشد. معمولا در فروشگاه های مواد غذایی یا پوشاک از لیبل های کاغذی استفاده می شود. لیبل های کاغذی برای زمان کوتاه بسیار کارامد بوده و با توجه به قیمت پایین آن در میان لیبل های دیگر فروش بیشتری داشته و به صرفه است. لیبل های کاغذی را اغلب در رنگ های سفید یا نارنجی و... مشاهده می کنیم. برای اطلاع از شرایط چاپ لیبل به سایت مراجعه کنید.

 با توجه به این که انواع مختلفی از بسته بندی ها را برای محصولات مختلف به کار می گیریم که برخی شامل نایلون های بسته بندی و برخی ظروف و ... می باشند که هر یک دارای حساسیت های مختلفی بوده و برخی شکننده هستند که برای هر یک از این محصولات شیوه ی مختلف درج لییبل صورت می گیرد مثلا برای کالا های سخت از روش پرسی برای قرارگیری لیبل بر روی محصول استفاده می شود و برای کالا های شکننده از روش دمشی استفاده می گردد. به دلیل توجه افراد به لیبل ها و دریافت اطلاعات لازم از آن ، داشتن لیبل می تواند بر روی فروش بیشتر تاثیر گذار باشد همچنین در بخش فروش محصولات دیگر نیاز ندارید تا اطلاعات را به مشتری بدهید.برای سفارش چاپ لیبل متالایز  به سایت مراجعه کنید.

شرکت خدمات چاپ سورن با سال ها تجربه در چاپ لیبل ها می تواند بهترین چاپ لیبل ها را با کیفیت بالا انجام دهد. برای سفارش خرید لیبل و یا کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت مراجعه کرده و درخواست خود را ثبت نمایید و یا با همکاران ما تماس بگیرید.

آدرس: تهران،ميدان بهارستان، برج بهارستان، واحد 326

تلفن تماس:    02133934182

تلفن همراه:     09125704163

ایمیل : archivesoren@gmail.com

ساعت کاری این مجموعه 8.30 الی 18.00 می باشد.
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 759
نمایش همه
علاقه مندی ها ()