بتن یک ماده ی ضرورتی در ساخت و ساز ها می باشد که تاکنون ماده ای نتوانسته جای آن را بگیرد و در هر سازه ای معمولا از این ماده استفاده می شود. فقط برای مقاومت آن افزودنی های بتن را به آن اضافه می کنند تا کارکرد بهتری را از بتن ببینند.

از مواد افزودنی های بتنی سخت کننده و کندگیرنده ها بسیار ضروری هستند و سختی بتن را افزایش می دهند.  مواد افزودنی های بتن باکیفیت از نوع کندگیرنده ها با اضافه شدن به بتن گیرایی بتن را کندتر کرده و درنتیجه بتن دیر تر خشک می شود بدین ترتیب زمان لازن برای برخی از پروژه های طولانی به وجود می آید و برای انتقال دادن بتن ها به محل دیگر نیز به کار می رود. این افزودنی بتنی به بتن هیچ آسیبی نمی رساند و فقط واکنش آن را به عقب می اندازد. از کندگیرنده ها برای مقاومت بتن نیز استفاده می شود به این صورت که از افزودن این مواد به بتن می توان در ترک ها از آن استفاده کرد و مقاومت آن را افزایش داد. برخلاف کندکننده ها برخی از افزودنی های بتن تسریع کننده بوده و در زمان هایی که می خواهیم سرعت کار بالا رود و سازه ی مقاومی هم داشته باشیم از این موادد استفاده می کنیم که هر دو نیاز را برطرف می سازد.

فروش افزودنی های بتن امروزه بیش از پیش مورد توجه سازندگان قرار گرفته و با توجه به کیفیت سازه ها از انواع این افزودنی ها می توان بهره برد. شرکت کران کاو بتن ایرات از جمله فروشندگان بزرگ افزودنی های بتن در کشورمان است که توانسته انواع افزودنی ها را به تولید برساند و پخش گسترده ای در این زمینع داشته باشد. این شرکت فروش محصولات را تضمین کرده و شما با کم ترین هزینه افزودنی های بتنی را خواهید داشت.برای خرید مکمل بتن به سایت منتقل شوید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 620
نمایش همه
علاقه مندی ها ()