واتر استاپ ها در سه نوع واتر استاپ پی وی سی ، واتر استاپ هیدروفیل و واتر استاپ بنتونیتی تقسیم بندی می شوند که هر یک دارای ویژگی های خاص خود هستند.

واتر استاپ پی وی سی نوعی از واتر استاپ است گه دارای سایز ها و انواع مختلفی بوده و می تواند با توجه به مفاصل سازه انتخاب گردد. برای مفاصل متحرک و غیر متحرک از انواع مختلف این واتر استام ها استفاده می شود. واتر استاپ هیدروفیلی نوعی از واتر استام است که در زمان قطع شدن بتن ریزی مورد استفاده قرار می‌ گیرد و از نشت آب و مایعات جلوگیری می کند.  این واتر استاپ به صورت کاملا ارتجاعی ساخته شده است. واتر استاپ بنتونیتی از سدیم بنتونیت ساخته شده بسیار کارایی خوبی دارد.برای خرید اینترنتی واتر استاپ به سایت مراجعه کنید.

واتر استاپ ها نواری لاستیکی هستند که برای آب بندی سازه ها مورد استفاده قرار می گیرند که آن را در استخر ها و سد ها نیز استفاده می کنند.  واتر استاپ در واقع از پی وی سی به دست می آید و برای آب بندی در مقابل سرما و گرما نیز مورد استفاده قرار می گیرد. واتر استاپ را در انواع حفره دار و یا آج دار و ساده می توان تهیه کرد. خرید و فروش واتر استاپ هیدروفیلی را از سایت انجام دهید.

استفاده از واتر استاپ ها در مناطق آب های زیرزمینی و مخازنی و نیز فاضلاب ها انجام می شود. واتر استاپ حفره دار برای زمان هایی که دو بتن به هم اتصال پیدا می کنند یا اتصال دو سازه ، مورد استفاده قرار می گیرد. برای اتصال سر و ته واتر استاپ توسط دستگاهی مخصوص آن را ذوب کرده و به هم اتصال می دهند. شرکت کران کاو بتن ایران از جمله شرکت های معتبر در بخش تولید و فروش مستقیم افزودنی های بتن و لوازم عمرانی می باشد که این شرکت فروش محصولات را به طور ارزان در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

آدرس : تهران ، بلوار فردوس شرق ، پلاک 54 ، واحد 5

ایمیل: BetonIran.com@gmail.com

شماره تماس : 30  خط ویژه  02148472

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 638
نمایش همه
علاقه مندی ها ()