قلب عضوی حساس در بدن است که خون رسانی را در بدن ما انجام می دهد. در صورت بروز اختلال در قلب سیستم بدن دچار مشکل می شود و در صورت مراجعه ی دیرهنگام باعث ناراحتی بیشتر در این عضو می گردد. بهترین متخصص قلب و عروق فردیست که دارای تخصص در رابطه با قلب و عروق بوده و می تواند تشخیص و درمان صحیحی را انتخاب کند. برای اطلاع از نحوه ی درمان و ... از طریق لینک ها به سایت مراجعه نمایید و در صورت نیاز می توانید با همکاران ما تماس بگیرید. رکتر ریاستی یکی از بهترین متخصص های قلب و عروق در کشورمان است.

 تشخیص های بیماری هایی از قبیل بیماری عروق کرونر، نارسایی قلبی، مشکل در دریچه ی قلب، بیماری های ارثی قلبی و... نیازمند درمان با استفاده از روش های مختلفی هستند که یک بهترین متخصص قلب و عروق باید بهترین و بی ضرر ترین درمان را برای بیمار پیش گیرد. بهترین متخصص های قلب و عروق دانش و تحقیقات فراوانی در زمینه ی قلب و بیماری های قلبی داشته اند و به قدری تخصص دارند که می توانند تشخیص درستی در بیماری و درمان داشته باشند.

اگر شما بیماری قلبی دارید و تحت درمان هستید بسیار الزامیست تا در زمان های گفته شده توسط پزشک برای چکاب به مرکز تخصصی پزشک متخصص قلب نارمک  مراجعه نمایید.

اگر برای احساس درد در  قفسه ی سینه به پزشک عمومی مراجعه نمایید و او علت را از قلب بداند شما را به متخصص قلب ارجاع می دهد تا در زمان خیلی سریع ناراحتی مورد بررسی قرار گیرد زیرا قلب عضوی حیاتی بوده و کسانی که در این خصوص دانش و تخصص کافی ندارند از تجویز ها دوری می کنند. کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی با خدمات رسانی عالی و حرفه ای در خدمت شماست.

آدرس : تهران - میدان هفت حوض نارمک - ضلع شمال غربی میدان - ابتدای خیابان آیت -نبش خیابان مهرانپور- ساختمان پزشکان588 

شماره تماس نوبتدهی: 09373585813

جهت نوبتدهی، تماس تنها از ساعت 10 صبح تا 9 شب 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 768
نمایش همه
علاقه مندی ها ()