قلب از عضو های اصلی بدن بوده که باید به آن توجه ویژه ای داشت زیرا قلب بسیار حساس بوده و با توجه به ویژگی گردش خون توسط قلب در صورت بروز مشکل برای آن سیستم بدن به مشکل خواهد خورد. اگر برای شما هم اتفاق افتاده که به مطب دکتر رفته باشید و از شما بخواهند که آنژیوگرافی و اکوی قلب را انجام دهید. در این صورت احتمالاتی توسط پزشک داده شده که برای بررسی آن باید از آنژیوگرافی و اکوی قلب استفاده شود. دکتر ریاستی از متخصصان متبحر در زمینه ی انجام آنژیوگرافی و اکوی قلب و درمان مشکلات قلبی و عروقی می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و انجام آنژیوگرافی و اکوی قلب  با همکاران ما تماس حاصل فرمایید.

برای انجام آنژیوگرافی و اکوی قلب نیازی به ترس نبوده زیرا این در اکوی قلب که دردی نخواهید داشت و دستگاه از روی قفسه ی قلب شما با فرستادن امواج فراصوت تصویری را به دستگاه می فرستند که  با استفاده از تثویر به دست آمده اندازه های دریچه ی قلب و پمپاژ خون و سایر مشخصات بررسی می شود. در آنژیوگرافی نیز مایعی توسط متخصص به داخل رگ نزدیک به قلب وارد رگ می شود تا به وسیله ی آن بتوان رگ ها را بررسی کرد که در صورت مسدود شدن رگ ها با لخته و یا کلسترول بالا و... مشخص می شود. برای انجام   آنژیوگرافی تخصصی کاروتید  به سایت مراجعه کنید.

انجام آنژیوگرافی و اکوی قلب  راهی بسیار موثر برای جلوگیری از خطرات قلبی می باشد که تشخیص آن باید حتما توسط متخصص انجام گیرد. کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی یکی از مجهز ترین کلینیک های تخصصی قلب می باشد که توسط پزشک مجرب تمامی موارد پزشکی انجام خواهد شد. دکتر ریاستی به عنوان متخصص قلب به شما در درمان تمامی ناراحتی ها و عارضه های قلبی کمک خواهد کرد.

آدرس : تهران - میدان هفت حوض نارمک - ضلع شمال غربی میدان - ابتدای خیابان آیت -نبش خیابان مهرانپور- ساختمان پزشکان588 

شماره تماس نوبتدهی: 09373585813

جهت نوبتدهی، تماس تنها از ساعت 10 صبح تا 9 شب 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 742
نمایش همه
علاقه مندی ها ()