یکی از گاز های مهم در صنایع مختلف گاز پروپان می باشد که این گاز برای استفاده به شکل مایع دراورده می شود و در داخل مخازن آن را نگهداری می کنند. گاز پروپان آتش گیر بوده و خطرناک است بنابراین برای استفاده از آن باید بسیار دقت کرد همچنین زمانی که گاز مروپان آتش گرفت باید ابتدا جلوی نشتی را بگیرید زیرا سعی برای خاموش کردن آن سبب بیشتر شدن آتش خواهد شد. گاز پروپان باکیفیت همان گازی است که برای سوخت خودرو مورد استفاده قرار می گیرد. این گاز را می توان برای بسیاری از صنایع از قبیل نیروگاه های دریایی ، مرغ داری ها ، آجرپزی و... استفاده کرد. برای اطلاع از قیمت گاز پروپان به سایت مراجعه کنید.

پروپان شبیه به گاز شهری بوده و بی رنگ است ولی انرژی گاز پروپان تقریبا دوبرابر گاز شهری بوده و می تواند بازدهی عالی داشته باشد. خرید گاز پروپان در مراکز تخصصی فروش گاز صورت می گیرد که می توانید خرید آن را انجام دهید. بی بو بودن گاز پروپان سبب می شود نشتی آن فهمیده نشود به همین دلیل به این گاز موادی بودار اضافه می شود تا مشکل آفرین نباشد. خرید گاز پروپان در سیلندر هد انجام پذیر بوده و برای مصارف مختلف می توانید لز ابن گاز بد رعایت ایمنی استفاده نمایید. برای اطلاع از قیمت کپسول اکسیژن  به سایت مراجعه نمایید. این مرکز بهترین خدمات رسانی را برای مشتریان خود انجام می دهد.

برای خرید گاز پروپان با کیفیت بالا می توانید به سایت مرکز نوین گاز مراجعه کنید و سفارش خود را ثبت کنید. این مرکز امکان ثبت سفارش اینترنتی را برای مشتریان خود فراهم کرده است. بنابراین شما نیازی به مراجعه ی حضوری ندارید و با قیمتی ارزان گاز پروپان خود را دریافت خواهید کرد. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

تلفن تماس: 66748532-66748311

تلفکس:  66748016

ایمیل: info@novingas.com

مدیر فروش: 09129247106

خيابان امام خميني-نرسيده به ميدان حسن آباد-پاساژ رشيد ١-طبقه همكف-پلاك ٣

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 808
نمایش همه
علاقه مندی ها ()