بول ماشین دستگاهی بسیار مفید برای صنایعی است که استفاده از لوله را در ابعاد مختلفی دارند. دستگاه بول ماشین دستگاهی اتوماتیک است که برای برش دادن لوله ها به کار می رود. لوله ها در سایز های مختلف بوده و همین طور ضخامت های مختلفی دارند که بول ماشین طوری طراحی شده تا بتواند انواع ضخامت و قطر را برش دهد و دارای تنظیم سایز برای لوله های مختلف می باشد. از دستگاه فول ماشین برای تقریبا تمامی فلزات از قبیل فولاد و استیل و ... می توان استفاده کرد و محدودیتی ندارد.  این دستگاه برش گرم بوده و در برش هوا که به صورت دستی انجام می شد علاوه بر راحتی و برش فوری ، دارای دقت و کیفیت بالاتری در برش لوله ها می باشد. برش های بول ماشین بسقار دقیق و استاندارد است و کیفیت نهایی مورد قبول واقع می شود. برای خرید و فروش بول ماشین از طریق لینک اقدام نمایید.

انواع بول ماشین

بول ماشین تک زنجیر از ۴ تا۲۴ اینچ را می تواند برش دهد و مناسب در این سایز ها می باشد. همین طور بول ماشین دو زنجیر در سایز های ۴۰ تا ۴۵ لوله ها بدون لرزش می تواند برش باکیفیتی را به ما ارئه دهد و برای سایز های بالا تر یک زنجیر تیز اضافه می گردد.

فروش بول ماشین و فروش دستگاه برش لوله در انواع مختلف در فروشگاه های مخصوص برای فروش این دستگاه یافت می شود که در انواع مختلف و برند های متفاوت به فروش می رسد. مرکز نوین گاز  فروش انواع دستگاه بول ماشین را با کیفیت های عالی و قیمتی ارزان در مجموعه ی خود دارد. به دلیل فروش مستقیم بول ماشین توسط این مرکز ، قیمت محصولات بسیار پایین تر از بازار می باشد. برای خرید دستگاه بول ماشین به سایت مراجعه نمایید.

تلفن تماس: 66748532-66748311

تلفکس:  66748016

ایمیل: info@novingas.com

مدیر فروش: 09129247106

خيابان امام خميني-نرسيده به ميدان حسن آباد-پاساژ رشيد ١-طبقه همكف-پلاك ٣

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 924
نمایش همه
علاقه مندی ها ()