نمایندگی تردمیل به عنوان یکی از مراکز رسمی فروش تردمیل برندهای معتبر فعالیت خود را آغاز می کند. نمایندگی اصلی انواع تردمیل علاوه بر خرید و فروش تردمیل باشگاهی و تردمیل خانگی، انواع خدمات سرویس و تعمیر مدل های مختلف تردمیل را به صورت رایگان و یا با حداقل هزینه ارائه می دهد. با خرید تردمیل از نمایندگی مجاز تردمیل می توانید مطمئن باشید که دستگاه تردمیلی که خریداری می کنید، دارای کیفیت بالا می باشد و در عین حال نسبت به بازار، قیمت خرید تردمیل ارزان تر می باشد.

معتبرترین نمایندگی تردمیل

نکتۀ کلیدی که در تشخیص معتبرترین نمایندگی تردمیل وجود دارد، این است که باید دارای مجوز لازم از سمت اتحادیه لوازم ورزشی و همچنین مجوز از سوی شرکت تولیدکننده تردمیل داشته باشد. اگر قصد خرید دستگاه تردمیل دارید، می توانید با مشاوره رایگان با کارشناسان مراکز نمایندگی تردمیل، مناسب ترین تردمیل باشگاهی و خانگی را با امکانات و تجهیزات مدرن با قیمت ارزان و گارانتی معلوم خریداری نمائید. خوشبختانه گسترۀ خدمات نمایندگی های تردمیل بسیار فراوان می باشد که علاوه بر فروش تردمیل، سرویس و تعمیر انواع تردمیل را به صورت گارانتی و یا با دریافت حداقل هزینه انجام می دهد. فروشگاه نمایندگی تردمیل به دلیل اعتبار بالا، دارای مشتریان فراوان می باشد که این مسئله موجب بهبود عملکرد کارشناسان مراکز نمایندگی تردمیل شده است.

سرویس تردمیل توسط نمایندگی تردمیل

از جمله خدمات اصلی نمایندگی های تردمیل، خدمات سرویس انواع تردمیل می باشد که تحت نظر کارشناسان مجرب انجام می پذیرد. قابل ذکر است که از زمانی که خرید تردمیل را انجام می دهید، برای مدت زمان معلوم می توانید از خدمات سرویس و تعمیر تردمیل استفاده نمائید. برای اطلاع از تعمیرات تردمیل به سایت مراجعه کنید.

شرکت زمانی اسپرت به عنوان یکی از برترین نمایندگی های تردمیل در تهران فعالیت می کند. این مجموعه علاوه بر امکان فروش اینترنتی انواع تردمیل باشگاهی و خانگی، خدمات تعمیر و سرویس تردمیل را نیز ارائه می دهد.

برای استفاده از خدمات تعمیر تردمیل با ما تماس بگیرید 

آدرس: تهران آریا شهر بزرگراه جلال ال احمد مجتمع تجاری پاسارگاد پارکینگ شرقی زمانی اسپرت

کد پستی: ۱۴۶۳۶۴۶۶۹۸

تلفن:021.66040650 021.66789281     09127666385    09353333397

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 604
نمایش همه
علاقه مندی ها ()