تسمه تردمیل از قسمت های اصلی دستگاه تردمیل است که بر روی عملکرد کلی کاربر مؤثر می باشد. تسمه تردمیل به وسیله موتور تردمیل حرکت می کند که اپراتور بر روی نقاله و تسمه تردمیل دویدن را انجام می دهد. در برخی از موارد تردمیل های باشگاهی به دلیل کارکرد بالا نیاز به تعویض تسمه داشته باشند که باید خرید تسمه تردمیل را با دقت بیشتری انجام داد. ضخامت بالا ، استحکام و ابعاد استاندارد از مهم ترین نکاتی است که هنگام خرید تسمه های تردمیل باید نسبت به آنها توجه نمود. برای خرید و فروش تسمه تردمیل به سایت مراجعه کنید.

تعویض تسمه تردمیل

پیش از راه اندازی تردمیل بهتر از سلامت تسمه اطمینان حاصل نمائید و سپس از دستگاه تردمیل استفاده نمائید. بهتر است هنگام خرید تردمیل نسبت به کیفیت تسمه تردمیل اطمینان کسب کنید تا مناسب ترین تردمیل باشگاهی و خانگی را با قیمت مناسب خریداری نمائید. 3، 1.8، 2.2 و 1.4 میلی متر نمونه هایی از ابعاد ضخامت تسمه های تردمیل است که در بازار فروخته می شود که بر روی قیمت تسمه تردمیل و همچنین ماندگاری تسمه تردمیل مؤثر می باشد. با توجه به تنوع و کاربرد گستردۀ تردمیل، بازار خرید و فروش تسمه تردمیل همواره دایر می باشد و مراکز تعمیر تردمیل با توجه به مدل دستگاه تردمیل، انواع تسمه تردمیل را به فروش می رساند و در صورت نیاز جایگزین تسمه های معیوب می کند.

قیمت خرید تسمه تردمیل

قیمت تسمه تردمیل با توجه به میزان ضخامت و کیفیت تسمه معین می شود. در صورت خراب شدن و استهلاک تسمه نیاز است که خرید تسمه تردمیل را متناسب با مدل تردمیل انجام دهید و مورد استفاده قرار دهید. برای اطلاع از  نمایندگی تعمیر تردمیل با ما تماس بگیرید.

شرکت زمانی اسپرت به عنوان یکی از معتبرترین فروشگاه های اینترنتی فروش تسمه تردمیل در تهران فعالیت می کند که به صورت اینترنتی می توانید سفارش خرید اینترنتی تسمه تردمیل را با قیمت مناسب در مدت زمان کوتاه انجام دهید.

برای استفاده از خدمات تعمیر تردمیل با ما تماس بگیرید :

آدرس: تهران آریا شهر بزرگراه جلال ال احمد مجتمع تجاری پاسارگاد پارکینگ شرقی زمانی اسپرت

کد پستی: ۱۴۶۳۶۴۶۶۹۸

تلفن:021.66040650 021.66789281     09127666385    09353333397

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 590
نمایش همه
علاقه مندی ها ()