تعمیر تردمیل نیاز است که هز چند وقت یکبار صورت گیرد چون دستگاه تردمیل به عنوان یکی از دستگاه های پرکاربرد ورزشی محسوب می شود. دستگاه تردمیل به دلیل پرکاربرد بودن آن از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد و عدم مراقبت و رسیدگی به موقع به قطعات مختلف تردمیل، ممکن است به قطعات اصلی تردمیل صدمات جدی وارد شود.

کلینیک تخصصی تعمیر تردمیل

قیمت خرید تردمیل تحت تاثیر فاکتور های بسیار زیادی می باشد که از مهمترین آن ها می توان به ظرفیت و قدرت موتور اشاره کرد، این ویژگی به حدی اهمیت دارد که انواع تردمیل را به دو گروه خانگی و باشگاهی تقسیم کرده است. مصرف تردمیل بسیار زیاد می باشد و افراد زیادی در روز از دستگاه تردمیل استفاده می کنند و نیاز است از خدمات نمایندگی تعمیر تردمیل استفاده شود و مشکلات ناچیز شناسایی شود پیش از آنکه به آسیب های جدی تبدیل شوند.

اجزای تشکیل دهندۀ ترمیل بسیار زیاد می باشد که می توان به تسمه، صفحه نمایشگر تردمیل، غلطک دوران، غلطک چرخشی، سطح شیب دار، تخت و شاسی و قطعات پایین دستگاه و غیره نمونه هایی از انواع قطعات دستگاه تردمیل است که نقش بسزایی در میزان سرعت و عملکرد تردمیل دارد.

هزینۀ تعمیر تردمیل

هزینۀ تعمیر تردمیل به میزان خسارات وارده بر قطعات معیوب بستگی دارد. بنابراین نمی توان هزینۀ مشخصی را ذکر نمود. همواره به یاد داشته باشید که کلیۀ دستگاه های ورزشی نیاز به سرویس و نگهداری مداوم دارند که از صدمات جزئی پیشگیری کنند. سرویس تردمیل نیاز است که ماهانه و یا چند ماه یکبار صورت گیرد و از هزینه های اضافی جلوگیری شود. پیش از مراجعه به تعمیرگاه تردمیل می توانید با کارشناسان مجرب مربوطه تماس بگیرید و هماهنگی لازم را انجام دهید. برای استفاده از خدمات تعمیر تردمیل در شمال تهران به سایت مراجعه کنید.

شرکت زمانی اسپرت به عنوان یکی از بزرگ ترین مراکز تعمیر تردمیل در ایران فعالیت می کند و می تواند شما را در این امر راهنمائی کند.

آدرس: تهران آریا شهر بزرگراه جلال ال احمد مجتمع تجاری پاسارگاد پارکینگ شرقی زمانی اسپرت

کد پستی: ۱۴۶۳۶۴۶۶۹۸

تلفن:021.66040650 021.66789281     09127666385    09353333397

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 807
نمایش همه
علاقه مندی ها ()