درب های اتوماتیکامروزه در زندگیما نقش بزرگی دارند و با استفاده از این درب ها می توانیم به راحتی در مراکز مختلف تردد داشته باشیم. باز و بستن درب ها مسئله ای دشوار بوده و به خصوص در مراکز پر تردد در برخی واقع غیر قابل کنترل می باشد بنابراین برای حل این مشکل درب های اتوماتیک روی کار آمدند که ین درب ها با مجهز بودن به سنسور ورود و خروج را تشخیص داده و در زمان های مورد نپر باز و بسته می شود. اکثر مراکز بزرگ و کوچک از این درب ها استفاده می کنند. درب های اتوماتیک بدون دخالت دست قابلیت نترل داشته و مجهز به ریموت می باشد. برای  سفارش انواع درب شیشه ای یونیک به سایت مراجعه کنید.

یکی از انواع باکیفیت درب های اتوماتیک، درب شیشه ای یونیک می باشد. درب شیشه ای یونیک دارای طراحی و ساخت بسیار حرفه ای و منحصر به فرد است. درب شیشه ای یونیکاز بهترین متریال برای ساخت تهیه شده و همین طور دارای استاندارد های لازم می باشد. موتور به کار رفته در درب شیشه ای یونیک بسیار قدرتمند بوده و می تواند در سرعت های دلخواه برای باز و بسته شدن تنظیم شود. سنسور های به کار رفته در این محصول به دلیل قدرت بالا ، کمترین درصد خطا را داشته و درب با افراد برخورد نخواهد کرد. به دلیل کیفیت بالا و قاب های محکم درب شیشه ای یونیک می توان در مکان هایی که امکان برخورد اجسام با درب وجود دارد نیز استفاده شود زیرا از استحکام بالایی برخوردار است. برای سفارش ساخت درب اتوماتیک شیشه ای به سایت مراجعه کنید.

شرکت فهام در با سال ها تجربه در بخش تولید و فروش انواع درب های اتوماتیک می تواند این درب ها را با ارزان ترین قیمت به شما عرضه دارد. در ساخت درب ها در این مرکز از بهترین پرسنل استفاده می شود تا بتوان درب هایی با کیفیت بالا ساخته شود.

تهران - خیابان امام خمینی خ میردامادی ( استخر سابق ) کوی آزمایش پلاک 3 واحد6

تلفن :02166704853.02166704273

شماره تلفن همراه : 09125149550

 آدرس ایمیل info@fahamdoor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 629
نمایش همه
علاقه مندی ها ()