درب های اتوماتیک با پیشرفت تکنولوژی روی کار آمدند . درب شیشه ای اتوماتیک یکی از اناع درب های اتوماتیک است که بسیار رواج پیدا کرده است و به دلیل کارایی عالی آن در بخش های مختلف ، خرید و فروش درب شیشه ای اتوماتیک بسیار مورد توجه قرار گرفته است. درب های شیشه ای اتوماتیک در انواع مختلفی عرضه می گردد که دارای انواع درب شیشه ای اتوماتیک تک لت و دولت، نیم گرد، تمام گرد، تلسکوپی، لولایی و تاشو می باشد. برای خرید و فروش درب شیشه ای اتوماتیک به سایت مراجعه کنید.

درب شیشه ای اتوماتیک اسلایدینگ

درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ ز درب های شیشه ای با قابلیت باز و بسته شدن به صورت اتوماتیک می باشد. درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ از قالب فلزی و پانل های شیشه ای متحرک تشکیل شده است. این درب ها در ابعاد مختلفی تولید می شوند که بر اساس ورودی می توانید آن را تهیه نمایید. درب های قدیمی نیاز به باز و بسته کردن دستی داشت اما امروزه با روی کار آمدن درب های اتوماتیک رفت و آمد ها بسیار راحت بوده و دیگر نگران باز ماندن درب نخاهیم بود. درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ از انواع زیبای درب های اتوماتیک ست که امروزه استفاده ی آن را در مراکز مختلف می بتوانیم مشاهده کنیم. شیشه ای بودن این درب ها باعث زیبایی بیشتر و کارایی بهتر آن شده و با هر دکوراسیونی می تواند سازگار باشد. با استفاده از درب شیشه ای اتوماتیک راحتی و آسایش برای افراد ایجاد می شود و دیگر دغدغه ی بستن درب را نداریم. برای اطلاع از  مرکز فروش درب اتوماتیک شیشه ای یونیک به سایت مراجعه کنید.

از درب شیشه ای اتوماتیک اسلایدینگ برای ورودی مکان های پر خطر مانند بیمارستان و فرودگاه ها نیز استفاده می شود زیرا به دلیل تردد با وسیله ها اکان ضربه وارد شدن به درب  با توجه به قالب فلزی آن کمخواهد بود و ین نوع درب مقاومت کافی را خواهد داشت.

شرکت فنی مهندسی فهام در تولید کننده ی انواع درب های شیشه ای اتوماتیک با بهترین مواد اولیه و طراحی می باشد.

تهران - خیابان امام خمینی خ میردامادی ( استخر سابق ) کوی آزمایش پلاک 3 واحد6

تلفن :02166704853.02166704273

شماره تلفن همراه : 09125149550

 آدرس ایمیل info@fahamdoor.com

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 626
نمایش همه
علاقه مندی ها ()