آموزش میکروبلیدینگ به عنوان یکی از سبک های جدید آرایش از است که در سراسر دنیا مورد استقبال قرار گرفته است. در واقع میکروبلیدینگ به عنوان یکی از تکنیک های دقیق طراحی چهره محسوب می باشد که برای ابرو، چشم و لب مورد استفاده قرار گرفته می شود. در دوره های آموزش میکروبلیدینگ به صورت مجزا هر کدام از زمینه های مختلف میکروبلیدینگ به شما داده می شود که در ادامۀ مطلب به آنها اشاره خواهیم نمود.

مزایای دوره آموزش میکروبلیدینگ

از مزایای یادگیری کلاس های آموزش میکروبلیدینگ می توان به این مسئله اشاره نمود که به عنوان یکی از کسب و کارهای پر درآمد محسوب می شود. در نتیجه می توانید به صورت مستقل از یک کسب و کار مدرن و دائمی بهره مند شوید. نکتۀ قابل توجهی که در رابطه با گذراندن دوره آموزش میکروبلیدینگ مطرح می باشد، اساتید این دوره می باشد که باید از مهارت بالایی برخوردار باشند تا حین اجرای میکروبلیدینگ به هیچ عنوان خطایی صورت نگیرد. در واقع آرایش با دستگاه میکروبلیدینگ با هدف برطرف نمودن نقوص چهره طراحی شده است که افرادی که به زیبایی خود اهمیت می دهند، بتوانند به نیاز و خواستۀ خود دست یابند. قابل ذکر است که آثار میکروبلیدینگ دائمی است و به همین دلیل دقت و تخصص حائز اهمیت می باشد و هنگام سپری دورۀ آموزش میکروبلیدینگ اساتید مجرب از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.

هزینه دوره آموزش میکروبلیدینگ

هزینۀ دوره آموزش میکروبلیدینگ به صورت تفکیک شده نمی باشد و شامل آموزش میکروبلیدینگ ابرو، میکروبلیدینگ چشم، میکروبلیدینگ لب، قرینه سازی صورت، تسلط بر ابزارهای میکروبلیدینگ و نحوۀ ترکیب رنگ و آموزش کشیدن هاشورها می باشد. همواره به یاد داشته باشید که پرداخت هزینه شهریه آموزش میکروبلیدینگ پس از کسب مهارت لازم، به هیچ عنوان قابل توجه نمی باشد. برای اطلاع از  ثبت نام کلاس آموزش آرایشگری  به سایت مراجعه کنید.

برای اطلاعات بیشتر در رابطه با هزینه و تاریخ برگزاری کلاس های دوره آموزش میکروبلیدینگ  می توانید با آموزشگاه آرایشگری به سیما تماسب بگیرید.

تلفن همراه تماس با هر دو شعبه :   09121881913

شعبه شرق تهران : بین مترو سرسبز و هفت حوض (نارمک) – خیابان بهرامی – پلاک ۵۴

تلفن های تماس شعبه  شرق تهران۷۷۸۰۱۲۱۹     ۷۷۸۰۴۳۷۱

شعبه غرب تهران : مترو صادقیه – روبروی درب شمالی مترو – ساختمان آریا – طبقه ۴

تلفن های تماس شعبه  غرب تهران  : ۴۴۰۱۷۷۱۵   

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 845
نمایش همه
علاقه مندی ها ()