کالا هایی اغلب حمل و نقل می شوند که به ویژه در برابر فشار های مکانیکی حساس هستند و در نتیجه باید از معرض آسیب، صدمه، پرخاش یا لرزش در هنگام حمل و نقل در امان بمانند. بنابراین آن ها باید توسط نایلون ضربه گیر در داخل بسته بندی حمل و نقل محافظت می شوند. کالا های شکننده مانند شیشه، سرامیک، پرسلن یا محصولات الکترونیکی حساس مانند رایانه ها و تجهیزات الکترونیکی سرگرمی خانگی به ویژه در معرض فشار های مکانیکی قرار دارند و باید از آن ها محافظت شود. علاوه بر محافظت از محتوای بسته بندی، ممکن است از نایلون ضربه گیر نیز برای تنظیم بسته ها در اندازه استاندارد استفاده شود، در این حالت آن ها به عنوان آداپتور بین محتویات بسته بندی غیر استاندارد و بسته بندی عمل می کنند. برای خرید و فروش نایلون ضربه گیر به سایت مراجعه کنید.

نایلون ضد ضربه چه ویژگی هایی دارد:

نایلون ضربه گیر  بخشی از انرژی جنبشی ناشی از بسته را تحت تأثیر قرار می دهد و فاصله ی ترمز محتویات بسته را افزایش می دهد. انتخاب و اندازه ی صحیح نایلون ضربه گیر اطمینان حاصل می کند که محتوای بسته هیچ آسیبی نبیند. یکی از مهم ترین ویژگی های نایلون ضربه گیر، قابل باز یافت بودن آن است. هم چنین این نایلون ها می توانند چندین بار مورد استفاده قرار بگیرند و از این رو با محیط زیست بسیار سازگار هستند. فاصله ی ترمز در معرض تابش مداوم کاهش می یابد، به گونه ای که انرژی جنبشی حاصل دیگر نمی تواند به اندازه ی کافی جذب شود و محتویات بسته ممکن است آسیب ببینند. برای خرید نایلون حبابدار ارزان  به سایت مراجعه کنید.

 نایلون ضربه گیر باید نسبت به شرایط آب و هوایی مانند آب ناشی از رطوبت نسبی زیاد، تابش مستقیم خورشید و تغییرات شدید دما غیر حساس باشد و عمل آن ها نباید در اثر چنین قرار گرفتن در معرض اختلال باشد. به خصوص در مورد محتویات بسته ای که در معرض خوردگی قرار دارند، مهم است که نایلون ضربه گیر دچار خوردگی نشوند.

آدرس:  اتوبان تهران ساوه - خروجی شاهد شهر  - شهرک صنعتی کاظم آباد - صنعت ۸ - پلاک ۳

تلفن ثابت02156572479 - 02156576618

موبایل 09123777763  - 09306666939

ایمیل info@plastsabz.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 767
نمایش همه
علاقه مندی ها ()