نایلون حباب دار نایلونی است پلاستیکی که شفاف است و نقش ضربه گیری را در بین انواع وسیله ها و اشیاء دارد. این نایلون که از جنس پلی اتیلن می باشد دارای حباب هایی در داخل خود است که این حباب ها با هوا پر شده اند و به علت وجود این حباب هاست که نایلون نقش ضربه گیری را دارد. این نایلون برای بسته بندی کردن و یا پوشاندن اشیاء مختلف در مشاغل مختلف یا به صورت خانگی کاربرد دارد و برای حمل و نقل و کاهش ضربه ها و صدمه هایی که ممکن است متوجه ظروف و اشیاء شکننده شود وجودش ضروری می باشد. نایلون های حباب دار در یک سمت صاف و در سمت دیگر دارای حباب های هواست. این حباب ها هم می توانند به صورت ریز و متراکم باشند که از این جنس برای وسایلی که بسیار حساس بوده و شکنندگی بالایی دارند استفاده می شود و هم می توانند به صورت درشت باشند که این جنس نایلون حباب دار با حباب درشت برای وسیله های بزرگ تر مناسب تر هستند.

مصارف نایلون حباب دار:

نایلون حباب دار کاربرد زیادی دارد. از مصرف کننده های نایلون حباب دار می توان به انواع کارخانجات، تولیدی های بزرگ و کوچک و کارگاه های مختلف و حتی مصرف به صورت خانگی نیز می توان نام برد. در صنایعی مانند ساخت مبلمان، ساخت ظروف، وسایل آشپز خانه، ماشین سازی و هر صنعت دیگری از این نایلون ها استفاده می شود. برای نقل و انتقال خانه و اسباب کشی ها نیز این نایلون ها کاربرد بسیاری دارند.

نایلون های حباب دار بر حسب تعداد حباب ها، ریز و درشت بودن آن ها، تراکمی که دارند و دو یا سه بعدی بودن به انواع نایلون معمولی یا ۲بعدی، نایلون‌ ۳بعدی ، نایلون دو لایه با حباب درشت و نایلون ۳ لایه با حباب درشت و هم چنین نایلون ۳ لایه با حباب های ریز تقسیم می شوند. این نایلون ها به صرفه بوده و بر حسب نوع آن ها قیمت های متفاوتی دارند. برای سفارش و خرید انواع رول نایلون حبابدار می توانید با کارشناسان ما در شرکت سبز پلاست در ارتباط باشید. 

آدرس:  اتوبان تهران ساوه - خروجی شاهد شهر  - شهرک صنعتی کاظم آباد - صنعت ۸ - پلاک ۳

تلفن ثابت02156572479 - 02156576618

موبایل 09123777763  - 09306666939

ایمیل info@plastsabz.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 769
نمایش همه
علاقه مندی ها ()