در این مقاله به توضیح در رابطه با انواع فیلم استرچ پالت پرداخته ایم. از مهم ترین انواع این فیلم به شرح زیر می باشد:

فیلم استرچ پالت ماشینی: فیلم کشش ماشینی توسط دستگاه بسته بندی کششی استفاده می شود این فیلم به روش های مختلفی اعمال می شود. از مهم ترین ویژگی های فیلم استرچ پالت به شرح زیر می باشد:

  • راندمان سریع تر
  • هزینه کم تر مواد
  • ایمنی بیش تر
  • مهار بار برتر

و غیره. برای خرید از  مرکز فروش فیلم استرچ پالت به سایت مراجعه کنید.

برخی از انواع فیلم استرچ پالت:

 انواع مختلفی از فیلم های کششی ماشین وجود دارد که نظیر فیلم کشش ماشین بازیگران، فیلم ماشین دمیده شده و فیلم های پیش کشیده می باشند.

فیلم استرچ بازیگران: نوعی دیگر از فیلم استرچ پالت می باشد. فیلم کشش بازیگران با استفاده از یک عملیات تولید جامع به نام اکستروژن بازیگران ساخته می شود. این عمل باعث می شود تا به طور مداوم یک بستر گرمانرم به درون یک قالب مسطح و روی یک رول خنک شود. این روش باعث می شود فیلم های بازیگران دارای وضوح عالی باشند و این امکان را برای کاربران نهایی فراهم می کند تا اشیاء پیچیده شده را به راحتی  مشاهده کنند.کاربری این فیلم به دلیل هم ترازی مولکول ها در هنگام اکسترود، آسان تر است. فیلم کشش بازیگران در هنگام خارج شدن از رول بسیار نرم است و کشش آن نسبتاً ساده است. فیلم کشش چدنی هم چنین چسب دو طرفه را ارائه می دهد که امکان بسته بندی محکم در طول حمل و نقل را به محصول می دهد. فیلم استرچ پالت  بازیگران دارای چندین ویژگی خارق العاده به شرح زیر است:

  • هزینه مقرون به صرفه تر از فیلم دمیده
  • حفظ استحکام یا محافظت در برابر پاره شدن
  • نگه نداشتن فیلم توسط شمع
  • خاصیت الاستیکی بالا

و غیره. برای خرید استرچ  پی وی سی به سایت مراجعه کنید.

فیلم استرچ کشیده: این فیلم نوعی دیگر از فیلم استرچ پالت می باشد. فیلم کشش دمیده از طریق تابعی به نام اکستروژن دمیده ایجاد می شود. این عمل شامل ذوب پلاستیک به درون شکاف دایره ای می شود که به نوبه ی خود منجر به تولید یک لوله ی تصفیه شده می شود. در مرحله ی بعد، هوا به داخل لوله فشار می یابد و حجم هوای محصور شده را برای گسترش لوله به عرض بهینه اعطا می کند. این لوله با یک حلقه هوا رو به رو می شود که سپس برای خنک شدن روی بستر دمیده می شود. این عمل خنک کننده مواد باعث می شود فیلم دمیده شده مقاومت و انعطاف پذیری بیش تری نسبت به سایر بسته ها داشته باشد.

آدرس:  اتوبان تهران ساوه - خروجی شاهد شهر  - شهرک صنعتی کاظم آباد - صنعت ۸ - پلاک ۳

تلفن ثابت02156572479 - 02156576618

موبایل 09123777763  - 09306666939

ایمیل info@plastsabz.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 728
نمایش همه
علاقه مندی ها ()