ویدئو پروژکتور جیبی جزء یکی دیگر از دستگاه های مالتی مدیا پروژکتور می باشد که سبک، مدرن و قابل حمل می باشد. با استفاده از دستگاه های ویدئو پروژکتور می توان تصاویر را در اندازه های بزرگ نمایش داد و بدین وسیله دید کاملی نسبت به مطالب و نوشته ها داشت. دستگاه پروجکشن مبتنی بر لامپ و لنز است که تصاویر ورودی که وارد دستگاه پروجکشن می شود را دریافت می کند و پس از پردازش، به صورت بزرگ نمایی بر روی پردۀ نمایش نشان می دهد. برای خرید از مرکز فروش ویدئو پروژکتور جیبی به سایت مراجعه کنید.

کاربرد ویدئو پروژکتور جیبی

گسترده ترین کاربرد ویدئو پروژکتور جیبی برای آموزش و نمایش دادن تصاویر می باشد. به عنوان مثال استاتید دانشگاه ها، مدیران کارخانجات و شرکت ها، استاید مراکز آموزشی خصوصی و دولتی، مراکز نظامی و عملیاتی، مراکز تفریحی و .... از جمله مهمترین بخش هایی هستند که ضرورت به استفاده از دستگاه ویدئو پروژکتور دارند تا بتوانند مطالب درسی که بر روی کامپیوتر طراحی کرده اند را به مابقی افراد نشان دهند. برای نمایش تصاویر بازی دستگاه های پلی استیشن و همچنین نمایش تصاویر دوربین فیلم برداری می توان دستگاه های ویدئو پروژکتور جیبی را به آنها متصل نمود و از مزایای دیتا پروژکتور بهره مند شد. سال های گذشته از دستگاه ویدئو پروژکتور به عنوان دستگاه لوکس یاد می شد و برخی از افراد توان خرید چنین دستگاهی را داشتند ولی در حال حاضر به دلیل پیشرفت فناوری ساخت ویدئو پروژکتورها، اکثر افراد توان خرید ویدئو پروژکتور جیبی و سایر مدل های ویدئو پروژکتور را دارا می باشند و می توانند از قابلیت های این دستگاه برای تدریس استفاده نمایند. برای اطلاع از قیمت انواع ویدئو پروژکتور از طریق لینک اقدام نمایید.

خرید و فروش ویدئو پروژکتور جیبی

خرید و فروش ویدئو پروژکتور جیبی توسط فروشگاه های معتبر پخش انواع ویدئو پروژکتور صورت می گیرد. فروشگاه اینترنتی نیزا کالا نیز به عنوان یکی از معتبرترین فروشگاه های عرضۀ دستگاه های هوشمند در تهران فعالیت می کند. از این رو شما مشتری گرامی می توانید برای آگاهی از قیمت خرید انواع ویدئو پروژکتور با مرکز فروش نیزا کالا تماس بگیرید. فروشگاه اینترنتی نی زا کالا با فروش محصولات باکیفیت و ارزان در خدمت شماست.

آدرسجمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه 09123548073

تلفن ثابت66748823 -66747281

ایمیل Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 538
نمایش همه
علاقه مندی ها ()