آموزش حرفه ای میکرونیدلینگ از جمله خدماتی است که همانند دوره های آرایشگری توسط آموزشگاه های آرایشگری بانوان ارائه می شود. از دستگاه های پیشرفته میکرونیدلینگ برای ترمیم لایه پوست استفاده می شود. کلاژن از مهم ترین موادی است که در لایه های پوست باعث جوانسازی پوست می شود و طراوت پوست را حفظ می کند. به همین دلیل دستگاه میکرونیدلینگ طور طراحی شده است که با استفاده از سوزن های ریزی که بر روی قلم تعبیه شده است، با ایجاد خراش بر روی سطح پوست صورت، دست، پا و غیره باعث تحریک پوست و در نهایت تولید کلاژن می شود.

آموزش میکرونیدلینگ با اساتید مجرب

اگر قصد گذراندن دوره آموزش های میکرونیدلینگ را دارید، بهتر است توسط استاتید مجرب صورت پذیرد. به عبارتی پرداخت هر هزینه های بابت دوره های آموزشی توسط اساتید مجرب می تواند شما را به موفقیت برساند. به همین جهت برای کسب مهارت در این زمینه می توانید آموزش میکرونیدلینگ با اساتید مجرب بگذرانید. با استفاده از دستگاه میکرونیدلینگ علاوه بر جوان سازی پوست، می توان برخی از زخم ها، جوش های کمرنگ، جوش های سر سیاه و چین چروک را از بین برد و پوست شادابی را برای افراد ایجاد نمود. با سپری دوره آموزش میکرونیدلینگ می توان با حداقل هزینه شهریه، مهارت خود را افزایش دهید و جدیدترین کسب و کار را راه اندازی کنید.

هزینه گذراندن دوره آموزش میکرونیدلینگ

هزینه گذراندن دوره آموزش میکرونیدلینگ را می توانید از آموزشگاه های آرایشگری که دوره های آموزشی آرایشی و بهداشتی را ارائه می دهند سئوال فرمائید. سپری دوره آموزش میکرونیدلینگ متناسب با مهارتی که بدست می آورید، بسیار مقرون به صرفه می باشد. برای ثبت نام در آرایشگاه آموزش خدمات پوست به سایت مراجعه نمایید.

آموزشگاه آرایشگری به سیما به عنوان یکی از آموزشگاه های معتبر در استان تهران می باشد. دارای دو شعبه در تهران و کرج می باشد که از مربیان متخصص و مجرب برای تدریس دوره های آموزش میکرونیدلینگ بهره می گیرد.

تلفن همراه تماس با هر دو شعبه :   ۰۹۱۲1881913

شعبه شرق تهرانبین مترو سرسبز و هفت حوض (نارمک) – خیابان بهرامی – پلاک ۵۴

تلفن های تماس شعبه  شرق تهران۷۷۸۰۱۲۱۹     ۷۷۸۰۴۳۷۱

شعبه غرب تهرانمترو صادقیه – روبروی درب شمالی مترو – ساختمان آریا – طبقه ۴

تلفن های تماس شعبه  غرب تهران  : ۴۴۰۱۷۷۱۵   

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 846
نمایش همه
علاقه مندی ها ()