آموزش میکروپیگمنتیشن یکی از جدیدترین تکنیک های آرایشگری بانوان می باشد. با استفاده از دستگاه میکروپیگمنتیشن، می توان آرایش دائمی ایجاد نمود. دستگاه میکروپیگمنتیشن با استفاده از سوزن های یکبار مصرف کارتریچ می تواند رنگ دانه های رنگی را به لایه های میان اپیدرم و درم پوست تزریق کند و به نوعی هاشور و تاتو را انجام دهد.

دوره های آموزش میکروپیگمنتیشن

برای گذراندن کلاس های آموزش میکروپیگمنتیشن باید به آموزشگاه های آرایشگری بانوان پیشرفته مراجعه کنید که دورۀ آموزشی میکروپیگمنتیشن را با استفاده از اساتید متخصص و مجرب ارائه می دهند. قابل ذکر است که به دلیل دائمی بودن اثر آرایش میکروپیگمنتیشن، باید اجرا کنندۀ میکروپیگمنتیشن دانش و مهارت لازم را داشته باشد که حین انجام آرایش، خطایی مرتکب نشود چون آرایش میکروپیگمنتیشن، حتی با لیزر نیز به راحتی پاک نمی شود. در نتیجه آموزشگاه و مربی که در آن دوره آموزش میکروپیگمنتیشن را می گذرانید حائز اهمیت می باشد.

چند سال اخیر آرایش دائمی علاقه مندان زیادی را به خود جذب نموده است که می توان آرایش میکروپیگمنتیشن را ذکر نمود که با ایجاد آرایش لب، آرایش چشم، آرایش ابرو و همچنین ایجاد خط مو، به زیبایی دائمی چهره خانم ها کمک کند. بعضی از خانم ها به دلیل مشغله های فکری که با آنها در گیر می باشند، و.قت کافی برای آرایش روزانه ندارند، به همین خاطر از مزایای آرایش میکروپیگمنتیشن استفاده می کنند. برای اطلاع از  هزینه ی کلاس های آموزش خدمات پوست به سایت مراجعه نمایید.

هزینه شهریه آموزش میکروپیگمنتیشن

هزینۀ شهریه دوره های آموزش میکروپیگمنتیشن طبق مصوب سازمان فنی و حرفه ای می باشد. همچنین متناسب با میزان مهارت و کیفیت آموزش اساتید میکروپیگمنتیشن که ارائه می دهند مشخص می گردد. در ضمن پس از گذراندن دوره آموزش میکروپیگمنتیشن می توانید مدرک معتبر بین المللی فنی و حرفه ای دریافت نمائید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با هزینه شهریه آموزش میکروپیگمنتیشن  با آموزشگاه آرایشگری به سیما تماس حاصل فرمائید.

تلفن همراه تماس با هر دو شعبه :   ۰۹۱۲1881913

شعبه شرق تهرانبین مترو سرسبز و هفت حوض (نارمک) – خیابان بهرامی – پلاک ۵۴

تلفن های تماس شعبه  شرق تهران۷۷۸۰۱۲۱۹     ۷۷۸۰۴۳۷۱

شعبه غرب تهرانمترو صادقیه – روبروی درب شمالی مترو – ساختمان آریا – طبقه ۴

تلفن های تماس شعبه  غرب تهران  : ۴۴۰۱۷۷۱۵   

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 856
نمایش همه
علاقه مندی ها ()