فروش الکترود لازمۀ عملیات جوشکاری می باشد و افرادی که دارای دستگاه های جوشکاری می باشند، باید خرید الکترود جوشکاری را در پروسۀ کاری خود قرار دهند. به عبارتی دستگاه های جوشکاری توسط الکتروهای جوشکاری قادر به اتصال قطعات فولادی به یکدیگر می باشد. خرید و فروش الکترو.د نیاز به آگاهی و دانش دارد. بنابراین پیش از خرید الکترود، بهتر است با افراد متخصص در این زمینه مشورت کنید. برای خرید از  مرکز فروش انواع الکترود به سایت مراجعه نمایید.

خرید و فروش الکترود

الکترود از فولاد یا مفتول ضد زنگ ساخته می شود که مقاوت بالایی در برابر خوردگی و دمای بالا داشته باشد. بنابراین به عنوان بهترین گزینه برای اتصالات جوشکاری مورد استفاده قرار گرفته می شود. با پیشرفت تکنولوژی و افزایش دانش تولید الکترود، فروش الکترود با پوشش های مختلف مورد رونق قرار گرفته شد چون پوشش های مختلفی که برای الکترودهای جوشکاری به کار برده می شود، کارایی الکترود را بهتر از گذشته می کند. در حال حاضر شاهد فروش الکترود پایه نیکل، فروش الکترود چدن، فروش الکترود آلومینیوم، فروش الکترود استیل و غیره می باشیم که برای مصارف گوناگون ساخته شده اند که مقاومت لازم را در برابر دما و اکسید شدن داشته باشند.  فروش انواع الکترود کمک می کند که بهترین نوع الکترود جوشکاری را با قیمت مناسب خریداری نمائید، ضمن آنکه از استحکام بالایی برخوردار می باشد.

قیمت خرید و فروش الکترود

قیمت خرید و فروش الکترود به کیفیت جنس پوشش الکترود بستگی دارد. همچنین ضخامت الکترود نیز بر میزان قیمت فروش الکترود مؤثر می باشد. پیش از خرید الکترود جوشکاری بهتر است از افراد خبره و کارشناسان فروش الکترود راهنمائی بخواهید چون اطلاعات آنها نسبت به کاربرد انواع الکترود جوشکاری بیشتر می باشد و می توانند مناسب ترین الکترود جوشکاری را به شما معرفی کنند. برای خرید الکترود ضد سایش  به سایت مراجعه نمایید.

برای دریافت لیست قیمت فروش الکترود می توانید با کارشناسان فروش فروشگاه نوین جوش تماس حاصل فرمائید.

آدرسخيابان امام خميني، نرسيده به ميدان حسن آباد، روبروي بيمارستان سينا، پاساژ تبريز، طبقه اول،پلاك ١٨

تلفن 66769513-021       تلفن همراه 09124228718  شماره فکس 66769537-021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 688
نمایش همه
علاقه مندی ها ()