فرچه سیمی کاسه ای یکی دیگر از ادوات جوشکاری است که قبل و بعد از عملیات جوشکاری مورد استفاده قرار گرفته می شود. فرچه های سیمی کاسه ای از مجموعۀ زیادی رشته های سیم نازک فولاد استیل و برنج ساخته شده است که بسیار زبر و سخت می باشد. از فرچه های سیمی کاسه ای برای خش کاری سطوح مختلف به کار برده می شود و مواد بجای مانده را از بین می برد. برای خرید فرچه سیمی کاسه ای به سایت مراجعه کنید.

خرید انواع فرچه سیمی کاسه ای

فرچه سیمی کاسه ای افشان و فرچه های سیمی کاسه ای بافته از انواع فرچه سیمی کاسه ای است که برای مصارف مختلف در ابعاد کوچک، متوسط و بزرگ عرضه می شود. از فرچه های سیمی کاسه ای با نام برس سیمی نیز یاد می شود. از این رو می توانید متناسب با نیاز بهترین فرچه های سیمی را با قیمت ارزان خریداری نمائید. موجدار بودن حالت فرچه های سیمی در سرعت بالا می تواند زنگ زدگی ها را از بین ببرد و سطوح را صاف و یکنواخت سازد. خوشبختانه فرچه های سیمی کاسه ای را می توان بر روی محور ماشین های ثابت و همچنین متحرک قرار داد و مدت زمان انجام پولیش کاری را افزایش داد.

با افزایش دادن سرعت عمل اپراتورها، می توان بیان نمود که خرید و فروش فرچه سیمی کاسه ای مورد استقبال قرار گرفته است و در نتیجۀ آن موارد کاربرد و تنوع فرچه سیمی افزایش یافته است تا کارایی لازم را داشته باشد. برای خرید فرچه سیمی کاسه ای افشان به سایت مراجعه نمایید.

قیمت فروش فرچه سیمی کاسه ای

قیمت فروش فرچه سیمی کاسه ای متناسب با برند، ابعاد و کیفیت رشته های سیمی مشخص می گردد. با توجه به تنوع فرچه های سیمی که در بازار موجود می باشد، می توان یا قیمت ارزان، مناسب ترین فرچه سیمی کاسه ای را خرید.

فروشگاه نوین جوش در حوزۀ خرید و فروش ادوات جوشکاری فعالیت دارد و می تواند شما را در انتخاب بهترین فرچه سیمی کاسه ای همراهی کند.

خيابان امام خميني، نرسيده به ميدان حسن آباد، روبروي بيمارستان سينا، پاساژ تبريز، طبقه اول،پلاك ١٨

تلفن 66769513-021       تلفن همراه 09124228718  شماره فکس 66769537-021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 623
نمایش همه
علاقه مندی ها ()